Opvangen in een emmer en daarna terug gebruiken?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
De aansluiting zit vrij hoog, als je de slang eruit trekt en direct omhoog houd komt er maar ietsje uit. Lijkt mij geen probleem. De dichting werkt met o ringen en die zijn dus goed te hergebruiken. Terug duwen gaat lastig, doe er eerst wat vet omheen dat scheelt de helft!
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
K ben er bijna zeker van dat hij verstopt is, vandaag gaf hij redelijk warm en constant warmte… k zal morgen eens gaan onderzoeken hoe makkelijk t los te maken is en door te spoelen is. Ik neem aan dat het probleem dan verholpen is.
Echter zit ik vandaag met een ander probleem… rond de 800rpm maakt de auto een trillende beweging, en de uitlaat bromt.. wat ik zo zag lijkt het de einddemper. Rubber versleten? Hij hing namelijk overdreven naar links, bijna tegen de beplating van de auto aan, als je achter de einddemper kijkt.. Of toch een gaatje?
Je kunt het water links beneden uit de radiator laten lopen (recht in een emmer).
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Oke, de uitlaat is echt lek, net voor de einddemper zit een gat. Een herrie dat die nu maakt! Mij werd aangeraden om gelijk de middendemper mee te nemen aangezien de pijp die erachter zat (en waar t gat zat, vlak op de demper) al meerdere malen gelast was en compleet rot was. Ze wilden voor mij gelijk de kachelradiateur doorspoelen…. morgen maar even afwachten dan