Panoramadak aan diggelen
Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 14 mei 2008 12:52 AM

Eerder op de avond haalde ik op de snelweg een vrachtauto met open laadbak in toen ik een flinke klap op mijn auto hoorde. Ik vreesde dat de voorruit opnieuw door een steen getroffen was, maar die bleek gelukkig nog heel te zijn. Toen ik even later door het panoramadak naar buiten keek, zat daar wel een scheur in. Oorzaak: inslag van een flinke steen in het zwarte deel aan de voorkant van het dak.

Dak zal nu dus vervangen moeten worden. Wie heeft daar ervaring mee? Leasemaatschappij zal wel naar zo’n klunzige Carglass willen, maar dat wil ik absoluut niet. Zeker niet nadat ik gezien heb wat ze bij de C4 van Citrolover gepresteerd hebben.

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 14 mei 2008 01:26 AM
  [ # 1 ]

De Jong Autoschade in Katwijk heeft het al vaker gedaan. Bel 071-4073196 en vraag naar Stef. Het is een FOCWA/Schadegarantbedrijf, mocht de leasemij het willen weten…

Gr Martijn

Profiel  

C4 2.0 HDI fan
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229

- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Gepost: 21 mei 2008 11:36 AM
  [ # 2 ]

Re: Panoramadak aan diggelen

Toeters en bellen schreef:

Eerder op de avond haalde ik op de snelweg een vrachtauto met open laadbak in toen ik een flinke klap op mijn auto hoorde. Ik vreesde dat de voorruit opnieuw door een steen getroffen was, maar die bleek gelukkig nog heel te zijn. Toen ik even later door het panoramadak naar buiten keek, zat daar wel een scheur in. Oorzaak: inslag van een flinke steen in het zwarte deel aan de voorkant van het dak.

Dak zal nu dus vervangen moeten worden. Wie heeft daar ervaring mee? Leasemaatschappij zal wel naar zo’n klunzige Carglass willen, maar dat wil ik absoluut niet. Zeker niet nadat ik gezien heb wat ze bij de C4 van Citrolover gepresteerd hebben.

Ik weet niet bij wie je de auto hebt geleased? Ik bij ING carlease, en ik mag gewoon naar de eigen dealer. Lijkt me dat dit een typisch voorbeld is, dat alleen bij de dealer kan.

Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook