Ja beste medeforummers. Ik ben gevallen. Voor een Xantia Break op gas.
Gisteren wezen kijken in Eindhoven en een hele mooie Xantia gekocht, door de garage onderhouden en netjes alle kleine en grote beurten gehad.
Een prachtexemplaar én voor weinig.
De ZX wordt verder in orde gemaakt en gaat naar mijn jongste die nu net aan het lessen is. Die blijft dus in de familie en krijgt een tweede leven.
Hier wat fotootjes van de Xant:
en
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Én hij rijdt geweldig!
Jos van der Voort
Van harte, mooi kar man
Is dit diezelfde waar we het een keer over hebben gehad?
Hij rijdt geweldig zeg je? Ja wat had je verwacht van een Xantia
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Mooie aanschaf! (heb je de speakers al overgebouwd? )
Xantia is ook een fijne wagen!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
@ZX1.4i:
Ja dit is inderdaad de auto waar we het over gehad hebben. Alle rekeningen erbij. Nieuwe kop en distributie op 200K, nieuwe gasverdamper, startmotor en accu. Pas complete remmenrevisie gehad. Hydrauliek voor zover ik kan zien regelmatig bijgehouden. Altijd alle onderhoud strak op tijd gehad volgens het boekje. Carosserie netjes bijgehouden. Supermarktkardeukjes er een paar keer uit laten halen. Alles doet het behalve de bliep maar die zijn er aftermarket.
Van de week heeft-ie een paaltje geraakt (er bestaat zoiets als toeval), waardoor een miniscuul scheurtje in de voorbumper maar gister toen ik ging kijken had hij in zijn woonplaats al een bumper gelocaliseerd in dezelfde kleur. Die krijg ik er gratis bij. Ik heb 500 euro in totaal betaald. Dit is een auto die al die jaren bij 1 eigenaar heeft gebivakkeerd (na heel even als demo gewerkt te hebben) en als een goed huisvader is vertroeteld. Deze man doet de auto met pijn in zijn hart weg.
@Mc Dean:
De speakers zitten nog steeds in de ZX. Die gaat nu naar Junior. En die heeft zich de hoedenplank al toegeeigend. Kun je trouwens die maat speakers in een Xantia break bouwen?
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
zo! voor dat geld een mooie auto zeg. ziet er strak uit
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Pracht koop, en zo goedkoop!
Veel plezier en veilige km’s.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik kan niet wachten…. Leuk om complimenten te krijgen. Zo heeft een forum ook weer een andere onverwachte functie.
Ik krijg waarschijnlijk zowaar mijn oudste uit zijn g.lf. Hij is die Duitse scheitbak eindelijk zat aan het worden!
Jos van der Voort
Mooie aankoop gefeliciteerd
Eenmaal het comfort geproeft van citroen,verlang je nooit meer naar de houten planken van onze oosterburen
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Ik heb al een ID19 en ooit een CX gehad. Das dertig jaar geleden!
Jos van der Voort
Ziet er bijzonder aangenaam uit! De Break is sobieso een prachtige kar, die donkere kleur doet ‘t nog beter. Veel plezier en rijgenot toegewenst.
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
Jaloers,ik heb ooit een dag Xant mogen rijden,ik vergeet het nooit meer,kreeg paar weken later nog een herinnering in de bus
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Echt een pracht-bak!
Heel veel plezier ermee en nu gaat Junior ook lid worden van het forum?
Junior wil graag mijn accountnaam overnemen. kwee nie of ik het daar mee eens ben….
Jos van der Voort
ZX-Enschede schreef:Junior wil graag mijn accountnaam overnemen. kwee nie of ik het daar mee eens ben….
Niet erg origineel van Junior, kan beter ZX Junior nemen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017