Bij de zoektocht naar een lhm lekje bij de Gti stuitte ik op een kapotte stuurashoes aan de bijrijdersijde, deze is aardig poreus en kapot(gescheurd). Recht hieronder lag ook het plasje. Kan de lhm uit deze hoes komen of zou het een andere oorzaak hebben. Kan het kwaad om een tijdje met een kapotte hoes te rijden? Overigens lekt de auto nu niet echt meer…
Uit de hoes zelf kan in principe geen LHM komen. Wel zitten in de buurt van die hoes een hoop retourleidingen. Daar zou de LHM wel eens goed vandaan kunnen komen. Ik weet voor de rest niet wanneer de auto weer voor de APK moet, maar een kapotte stuurhuishoes is afkeur! De rechterhoes is wel te vervangen onder de auto, maar het is een tricky en lastig klusje wat de eerste keer dat je het doet aardig wat gescheld en getier met zich meebrengt .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
APK volgens mij eind volgende maand, dus vandaar ook mijn vraag of het handig is om er zolang mee door te rijden… Dat het een lastig klusje is had ik ook idd ook al ingeschat dus denk dat ik het maar uitbesteed
Vrijwilligers om te helpen vervangen mogen zich natuurlijk altijd aanbieden!
Ik haak af . Als je handig bent is het overigens prima te doen hoor .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005