Da’s idd een Citroen hol @schoonouders.
Mooie tuut Thijs.
als je in de buurd bent, wip maar even aan, ik heb quadringen liggen die de pomp perfect afsluiten..
Big Bleu had er ook last van, nu niet meer, hehe..
mvgr wupke
Sow, de laatste tijd is de Xant voorzien van wintersloffen, nieuwe ADALS, het HD-pomp ringetje gefixed en eigenlijk zou ik nog een nieuwe benzineslang set moeten scoren. Enige wat me opvalt is dat het vrij lang duurt voordat de auto op HD-druk is, toch zeker wel een halve minuut en ze zakt ook in na het uitzetten van de motor. Veergedrag is verder prima dus ik verdenk eigenlijk de antizink bol. Hoe waarschijnlijk is dat?
Verder blijft het ding het doen, gas erin en rijden maar
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Owja, en nog een ‘euvel’. Als ik na een kort stuk rijden opnieuw start dan knippert het olie-bijvul-lampje. Maar er zit echt genoeg olie in.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Dat is normaal…
Ik hoor de laatste tijd wat gekraak als ik uitstap, nu zijn de ADALs pas gedaan dus dat kon het niet zijn. Echter vandaag hoorde ik tijdens langzaam rijden met het raam open ook een tik uit de achtertrein komen. Zouden mn wiellagers aan de krek zijn?
Verder doet ze het prima, als de brandweer
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Had ik ook, dat was een splitpen die de moer aan je aandrijfas borgt.
Maar hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk.
Tja ik zit te dubben. Mn antizink bol is zo plat als maar kan en ik bedacht me dat het ook gewoon de HD pomp kan zijn. Die bol moet sowieso vervangen worden dus als dat gedaan is nog maar eens luisteren.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
naar chyparse….. word ie fijn van!
Ja maar die zitten weer in zon uithoek van het land dat ik er een halve vrije dag voor op moet nemen. Kan wel eens bellen van de week of ze in mijn vakantie geen tijd hebben.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Zeker doen! beetje uitboren meteen
Achter 1,25 vragen!!
Gisteren samen met sans-pareil een gevulde antizinkbol gemonteerd, de oude bevatte nog 40 bar en er hoort 62 in. De voorraadbol siste nog genoeg met het drukloos maken dus die hebben we laten zitten. Na wat opstartgeneuzel gistermiddag kwam de dame vanmorgen binnen 30 seconden uit de veren. Maar met gymnastieken heb ik wel last van te weinig druk, dus binnenkort de hele zooi eens goed spoelen.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Grr gister viel het lampje van de kmteller wijzer uit. Dat is best lastig moet ik zeggen. Binnenkort maar eens alle lampjes vervangen. Echter wat wat dringender is, de bijrijdersdeur gaat heel zwaar open en dicht. Ik heb de scharnieren al eens wat gesmeerd met vet maar dat wil niet echt helpen.
Zit er een uitscheurend scharnier aan te komen?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Zit er een uitscheurend scharnier aan te komen?
Zit er verticaal speling op de deur dan?
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
T(h)ijs schreef:Grr gister viel het lampje van de kmteller wijzer uit. Dat is best lastig moet ik zeggen. Binnenkort maar eens alle lampjes vervangen. Echter wat wat dringender is, de bijrijdersdeur gaat heel zwaar open en dicht. Ik heb de scharnieren al eens wat gesmeerd met vet maar dat wil niet echt helpen.
Zit er een uitscheurend scharnier aan te komen?
De scharnierpennen van een Xantia zitten geschroeft. DWZ: het zijn bouten. Neem een ratel en een Torxdop, ik meen 30 of 35, en draai de pennen eens één voor een los. Dan smeren en weer vastzetten. succes.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste