Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
1 belangrijke tip: Als je een ID/DS op het oog hebt en denkt dat het een goede “kandidaat” is, ga dan tijdens een proefrit langs een goede DS-garage (Jansen Bennekom, De Bliek Apeldoorn, Sanders Lieshout) en laat ze de auto goed bekijken.
Dat kan je veel ellende besparen.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 1417
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Wat DriverD zegt is helemaal waar, voor 50 euro laat je een aankoop keuring doen, dan zal in jouw geval die hele DS afgezeken worden maar je weet wel hoe je basis is.. en waar je aan toe bent.
Totaal aantal Berichten: 486
- XM XM 3.0 V6 Exclusive
bartjes schreef:
Blijft maar een vraag onbeantwoord : waar werk jij ?
Ik werk bij een electrotechnische groothandel die in Arnhem en omstreken grote bekendheid geniet. (Goedkope draden, stekkers en relais voor mij dus )
Het blijft aan te raden eens een sleuteldag van de club te bezoeken (voor regio Arnhem zijn deze meestal bij het duifje, arnhem zuid). Hier ontmoet je het typische DS rijdersvolk en kun je alsnog besluiten ervan af te zien
Haha! Maar wel een goed idee, is ook lekker dichtbij. Wanneer is de volgende sleuteldag? Komend weekeinde word ik eindelijk lid van de club.
Bedankt voor je aanbod v.w.b. regio Eindhoven!
DriverD schreef:
1 belangrijke tip: Als je een ID/DS op het oog hebt en denkt dat het een goede “kandidaat” is, ga dan tijdens een proefrit langs een goede DS-garage (Jansen Bennekom, De Bliek Apeldoorn, Sanders Lieshout) en laat ze de auto goed bekijken.
Dat kan je veel ellende besparen.
Ik heb inderdaad nu al besloten om de auto door een kennersoog te laten bekijken. Al was het alleen maar om zeker te weten dat ik niet rondrij met een gevaarlijk rot onderstel/bodem. Goede tip voor iedere koper, ongeacht het aankoopbudget volgens mij.
Ben het dus ook met CLL Martin eens. Het is misschien niet prettig als je (potentiele) auto afgezeken wordt, maar je weet wél waar je aan toe bent.
Vliegend tapijt: Citroën DSuper 1973, Bleu Delta (in restauratie)
Daily 1: Citroën Dspécial 1974, Candy Root Beer (“Thrasher” a.k.a. Hok Rod)
Daily 2: Citroën C5 X7 1.6 Ligne Business Blanc Perlé
En ik mis nog steeds m’n V6 XM…
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Citroën-das-pas-fën schreef:Komend weekeinde word ik eindelijk lid van de club.
Aanwinst voor de club