het is weer raak, storing met de bx,
de remklauwen voor zitten vast. in kan de cilinder wel rond draaien maar niet terug drukken en de klauw. Er zit een cilinder in per klauw. Zit er iets onder de zuiger dat er tussen is gaan zitten of wat kan dit betekenen?
zijn er ook revisiesetjes te krijgen? er zitten veel hoesjes aan aan de klauwen.
groet
http://www.thuisuiteten.eu
Voor elke keuken een passende oplossing
(bougie werkt samen met visapowerrr)
Je hoort de cylinder ook helemaal niet terug te kunnen drukken in de klauw. Dat moet je draaiend doen.
Er lijkt me voorlopig nog niets aan de hand met de klauwen; spoel eerst eens een fatsoenlijke hoeveelheid schone LHM door het systeem heen. Wanneer is die voor het laatst ververst en gespoeld?
Ich bin ein Breaker
Op een punt kan je ze in een keer terug drukken, en anders inderdaad een schroeverdraaier haaks op de 2 pennen en draaienmaar…...
kan ze ook een beetje inspuiten met een dunne olie als wd 40 en dan terug draaien.
Wat bedoel je precies, vertel?
Ik weet niet anders dan dat je ze alleen maar kunt & mag draaien. Zo staat het ook in de literatuur die ik ken beschreven. Dit ook om de vierkante rubber ring te ontzien. Daar zit geen bepaald punt bij waarbij deze in positie blijft ofzo.
Als je de ontluchtingsnippel losdraait gaat het vaak al een stuk lichter. Maar da’s dan wel een teken dat je de remleidingen goed moet doorspoelen.
Ich bin ein Breaker
Volgens foto vraagbaak, en voor is het ook een jaar of 12 geleden dat ik het bij de bx gedaan hebt, maar er is een punt dat hij in een keer terug kan komen.