rymt schreef:Zijn het niet de zonnekleppen? Of de rails daarvan?
Ja, bij mij kraken die ook
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
C4sohier schreef:rymt schreef:Zijn het niet de zonnekleppen? Of de rails daarvan?
Ja, bij mij kraken die ook
Bij mij ook, soms enkel op slechte weg maar soms ook op een autosnelweg.
En dat is dan hoogst irritant.
Gisteren moest ik een bijna-noodstop maken ABS is even moeten tussenkomen. En tijdens deze noodstop sprongen de 4 knipperlichten aan.
Maar tijdens het remmen is er ook van achter uit een stukje losgekomen, en ik heb geen flauw idee van waar het komt.
En de zonnekleppen tikten en kraakten verschrikkelijk nadien.
Open en dichtdoen hielp niet.
Ik hoop dat het opgelost geraakt, want op vlakke baan heel de tijd een getik horen is niet echt aangenaam.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
C4sohier schreef:
rymt schreef:
Zijn het niet de zonnekleppen? Of de rails daarvan?Ja, bij mij kraken die ook
Heb ik al aan gedacht maar ‘t geluid lijkt me echt van gekneld glas te zijn (vraag me niet hoe ik weet hoe dat klinkt ). Het rare is namelijk ook dat het enkel bij warm weer mét airco is, met dit weer geen enkel geluid… Afwachten wat het bij de volgende hittegolf wordt
C4GP, 1.6HDi (man. 5v), SX, Gris Fer, Detection Pack, afneembare trekhaak en dorpelbeschermers. Op de baan sinds 7-3-2008
Garagist stelde me gerust: als het gekneld glas zou zijn, was de voorruit al lang gebarsten…
C4GP, 1.6HDi (man. 5v), SX, Gris Fer, Detection Pack, afneembare trekhaak en dorpelbeschermers. Op de baan sinds 7-3-2008
Tafk@ schreef:Garagist stelde me gerust: als het gekneld glas zou zijn, was de voorruit al lang gebarsten…
Maar geen oplossing voor het gekraak ...
Nope… Enfin, met dit weer heb ik er ook geen last meer van gehad