Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
wat zul jij gaan genieten van je Xantia, ik iig wel! het is een dergelijke nette auto!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Veranderen in ‘Xantia-Enschede’ dus. Strakke bak hoor! Chappeau!
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
Nog 4 weekjes wachten….
Jos van der Voort
heb je 500 euro betaald voor die auto????
xsara Hdi VTS uit 2000 175.000km
PUG 205
Totaal aantal Berichten: 714
- C5 2.0 Break Exclusive
Xantia rijdt werelds! Veel plezier met je aankoop…
(mooie kleur trouwens )
Se concentrer sur l’essentiel
katuut schreef:heb je 500 euro betaald voor die auto????
yep! 500 euro….
Jos van der Voort
g3 of gwoon lpg?
hebben ze dr niet toevallig nog 1 staan?
PUG 205
Gewoon lpg.
Ik heb op het forum van de Xantiaclub op een auto gereageerd van een particulier. Daar stond hij al een paar dagen op zonder dat er iemand gereageerd had.
Jos van der Voort
Geen G3, wat voor gasinstallatie zit erin? Misschien is ie wel G3 op kenteken te krijgen als er nu al een geschikt type gasinstallatie in zit. Ik heb zelfs ergens een keer gelezen (weet niet of het waar is!) dat je dan de teveel betaalde wegenbelasting terugkrijgt voor alle tijd dat je de auto op je naam hebt gehad.
Ik meen dat op de site van Mesman (= vlakbij huidige eigenaar) vroeger iets stond over kosten van ombouwen naar G3. Zij weten je vast wel te vertellen hoe het nou allemaal precies zit en of je ook dat teveel aan wegenbelasting terug kunt krijgen.
Als dat zo is, snel door die eigenaar nog laten regelen. Dat omzetten kost niet zoveel en hij kan er dan misschien een hoop geld mee verdienen…bovendien kun jij ook geld uitsparen, scheelt 318 euro wegenbelasting per jaar!
niet onwaarschijnlijk een ag
PUG 205
katuut schreef:niet onwaarschijnlijk een ag
Wat bedoel je hiermee?
Jos van der Voort
Ik denk dat ie bedoelt dat het niet onwaarschijnlijk is dat het een installatie betreft van het merk AG.
Als je een een goede foto hebt van de verdamper van de lpg installatie op deze Xantia, dan is wel te zeggen of de gasinstallatie G3 gecertificeerd is. Op de gascomputer staat trouwens vaak ook het merk en type gasinstallatie vermeld.
de meeste citroens rond die tijd zijn uitgerust met een AG gas installatie. zodoende lijkt me een ag gasinstallatie in jouw auto niet onwaarschijnlijk!
zou idd mooi voor je zijn als je je auto kan omkeuren naar G3 scheelt je toch snel weer 40 a 50 euro per maand!
maar ik vind je auto errug mooi! en dat voor dat geld (Y) (ben jaloers)
PUG 205
Hoe gaat zo´n omkeur procedure dan in zijn werk?
Ik heb helaas geen foto van de gasverdamper. Ook is deze net vervangen voor een nieuwe (december 2007).
Zou het kunnen dat hij dan sowieso omgekeurd kan worden? Zit het verschil tussen gewoon LPG en G3 alleen in de verdamper?
Jos
Jos van der Voort
je motor moet aan de emissie eisen kunnen voldoen maar dat is zo bij jou omdat andere xantias met het zelfde blok er wel aan voldoen. een ritje naar de gasboer zal je veel verder helpen denk ik
PUG 205