Met enige regelmaat staat deze advertentie op marktplaats:
Ik heb het bedrijf gebeld, maar de verkoper weet niet meer te melden dan dat het een oude auto is en hij alleen verstand heeft van moderne. Roosendaal ligt voor mij te ver weg om zomaar zonder info even naar toe te gaan. Zijn er hier misschien toevallig mensen uit de omgeving van Roosendaal die naar deze ID zijn wezen kijken?
Mvg, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Hij kan de advertentie nu al niet meer vinden….
Totaal aantal Berichten: 1417
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Ik woon vlak bij Roosendaal en heb em gezien.. ehh ik zou er nog geen 100 euro voor geven…
Hij kan de advertentie nu al niet meer vinden….
Dat is sterk, na het plaatsen deed hij het nog. Het kan maar zo zijn dat ie er over een paar dagen weer staat, is al vaker gebeurd…
Ik woon vlak bij Roosendaal en heb em gezien.. ehh ik zou er nog geen 100 euro voor geven…
Hmm, dus ook geen basis voor een restauratie. Op de fotootjes leek ze slordig, maar niet heel erg rot voor zover zichtbaar en met geldige APK zou er toch wel wat goeds aan moeten zitten. Maarja, ik heb al vaker mooie foto’s gezien van in werkelijkheid hele slechte snoeken… Ik val nogal op het ‘68 overgangstype met 3de neus en oud dashboard ondanks het nadeel van de brakke kabelbomen van die jaren. Vandaar mijn vraag over deze advertentie.
Mvg, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
vlietmansje schreef:Wat vinden jullie van deze?
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/171670746-citroen-ds-id-1-9-lpg-bj-1970.html?xref=1
Die heb ik zaterdag bekeken. Het is een plaatje om te zien, nagenoeg keihard, een piekfijn lederen interieur, alleen is er bij de restauratie iets behoorlijk fout gegaan, want de achteras zit er volledig scheef onder. Nu zijn er 2 opties; 1; ze is door een joker gerestaureerd, of 2; die wagen heeft behoorlijk in elkaar gezeten en op de trekbank zijn ze er niet in geslaagd om ‘r weer recht te krijgen. Nu heb ik geen vouwen in het chassis kunnen ontdekken, maar feit blijft dat deze dame alleen interessant is voor het interieur en het plaatwerk, de rest is rijp voor een enkeltje prullebak.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Dacht al dat dit de DS was waar ik ergens over gelezen had dat die in 10.000 kilometer de achterbanden versleet…
Ben je mooi mee….
Daar heeft iemand idd een heeeeeeleboel geld in de sloot gegooid….
en toch…. Meten, open snijden en dichtlassen?
maar niet voor dat geld! Jeetje, wat zou ie er voor gevraagd hebben als ie niet krom was ?
.komma
Z’n eigenlijke prijs is 4 mille, maar hij heeft ‘m nu op de www staan voor 8 omdat ie zat was van de zeikende goudzoekers… Een vrij onorthodoxe verkoop methode zullen we maar zeggen…
Ik zou me overigens nooit aan zo’n klus wagen, want ik denk dat je daar toch wel wat serieuze meetapparatuur voor nodig hebt. Van welk punt ga je namelijk uit? Wat is nog wel recht? Typisch een klus voor een prof met de juiste outillage.
Totaal aantal Berichten: 125
- CX Gti Turbo 2
hallo
ik ben laats ook wezen kijken bij die ds van De Groot. Daar zijden ze tegen mij dat de vorige eigenaar hem had laten opknappen door een paar polen. en dat het chasis verkeert is gelast. De deuren sluiten ook niet goed meer omdat hij zo krom als een hoepel is.
mvg lars
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Lars_citroenxm schreef:hallo
ik ben laats ook wezen kijken bij die ds van De Groot. Daar zijden ze tegen mij dat de vorige eigenaar hem had laten opknappen door een paar polen. en dat het chasis verkeert is gelast. De deuren sluiten ook niet goed meer omdat hij zo krom als een hoepel is.
mvg lars
Dit verhaal klopt , heb ik ook van een ander gehoord.