parrot ck3100 in C8 uit 2004
rayman11
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 67

Gepost: 24 mei 2008 08:53 PM

Hallo,

Even een vraagje.

Heb de zoekfunctie als gebruikt en een aantal onderwerpen gelezen echter ik kom er niet uit.

Vandaag heb ik mijn parrot carkit ck3100 geinstalleerd in mijn Citroen c8 2.2 hdi uit november 2004.

Ik heb gewoon de ISO stekker gebruikt en deze tussen de fabrieksradio en de bedrading van de auto gezet. Ik heb verder niet geknipt in draden.

Apparaat werk op zich goed….hij gaat alleen aan als je de deuren opend en gaat pas na drie min. uit als je het contact uit heb gezet. Verder werkt hij perfect.

Mijn vraagen…...

- Kan ik nu problemen krijgen met mijn BSI computer zoals ik in de andere onderwerpen heb gelezen.

- Heb ik het multiplex BSI systeem in mijn citroen.

Hoop dat iemand mij kan helpen…..

Nogmaals ik vind het niet erg dat de carkit nog een tijdje aan blijft maar wil geen problemen met electronica en andere dure kosten aan BSI?? computers.

Alvast bedankt voor de reacties

Groeten raymond

Profiel  

rayman11
< 100 berichten
Rank

Gepost: 26 mei 2008 10:53 PM
  [ # 1 ]

niemand???

Profiel  

BIG charlie
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 798

Gepost: 27 mei 2008 08:59 PM
  [ # 2 ]
rayman11 schreef:

niemand???

Goh ik zou het niet echt weten.
Maare als je zeker wil zijn dat je de bsi niet beschadigt kan je eventueel de + draad rechtstreeks van de sigarenaansteker halen.( deze gaat niet over de bsi )
Ik had dit bij mijn vorige Xsara Picasso ook zo gedaan en dat werkte perfect.
Of het origineel aangesloten nu schade gaat geven kan ik echt niet zeggen.
Wel heb ik interesse in enkele foto´s van hoe en waar je het schermpje hebt geplaatst en of je veel moeite hebt gehad om de bedrading weg te werken. Wink

Greetz

BIG charlie

Picasso was niet alleen een schilder…......

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 27 mei 2008 09:06 PM
  [ # 3 ]

Ja, hier hetzelfde probleem.

De parrot haalt zijn voeding uit de bsi.

Dus alles doet nu raar.

De plus even ergens anders vandaan halen

Profiel  

rayman11
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 mei 2008 10:08 PM
  [ # 4 ]

bedankt voor jullie reactie’s

Heb vandaag even met de dealer gebeld. Hun vertellen dat je absoluut niets op de iso mag aansluiten omdat je anders hele rare storingen krijgt. Raar dat daar toch niets over te vinden is in je instructieboekje. Je zou toch gewoon je fabrieksradio inruilen voor een andere radio en nietvermoedend de iso overpluggen, toch raar!.

En dan nu de oplossing van de dealer….

- een of andere adapter ertussen van 80 euro.
- En uiterraad door de dealer te laten monteren.

Nu vraag ik mij af wat voor adapter?? Het enige wat in de buurt komt en wat ik kan vinden op internet is een kram iso2car adapter. Deze adapters kosten 25 euo per stuk…..Maar ik heb geen idee of dit wat is..

Gr.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 mei 2008 10:11 PM
  [ # 5 ]

80 euro?????????????????????????

Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Laughing

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 27 mei 2008 10:15 PM
  [ # 6 ]

Zoek hier eens Wink
Zou je zo maar eens 70 euro kunnen schelen Cool

http://www.tomacarparts.nl

Profiel  

rayman11
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 mei 2008 11:36 PM
  [ # 7 ]

Heb even gekeken. kam er niet echt uit. Ga het nog maar eens vragen bij de dealer wat voor adapter er tussen moet…in ieder geval bedankt.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook