Aangezien ik er zelf al een half jaar niet aan toe kom zoek ik iemand die mijn 16V sideskirt set wil spuiten. Er is nog wat schuurwerk nodig, niet veel, en sowieso helemaal geen plamuurwerk en dan natuurlijk het spuiten in Gris Dolmer, wat niet super makkelijk is imo.
Dus heb je de kennis, tijd en ruimte om dit voor mij te doen, voor een schappelijke prijs uiteraard, dan hoor ik het heel graag!
Buiten dat je er iets aan verdient, help je ook nog is een mede citroen-liefhebber
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Schuren en in de primer spuiten wil ik nog wel voor je doen.
Maar ik kleur spuiten begin in niet aan.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Bedankt voor je reactie, maar waarschijnlijk gaat het hele feest niet door, erger nog, ik denk dat ze in de verkoop gaat/ moet
Auto’s:
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Wat is er aan de hand dan? Ben je je baan kwijt ofzo?
Eveneens ben ik tevens ook.
hehe ja en nee, tijdje geleden ontslag genomen en heb nu een nieuwe baan inclusief auto van de zaak, das positief, maar ik denk niet dat ik het me kan veroorloven om de BX te houden, helemaal aangezien ik geen stalling heb en dr dus op de weg zou moeten parkeren inclusief verplichte verzekering enzovoorts.
Daarbij komt ook dat ik vandaag heb ondekt dat er een wiellager verrot is en om nou weer geld in een auto te gaan pompen die in de toekomst toch alleen maar voor de deur staat weg te roesten…
Maar het doet wel pijn want ik hou toch wel een beetje van dat beestje…
Auto’s:
Totaal aantal Berichten: 6133
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
wegdoen? Het is een plaat van een auto!
Het is een schitterende BX, en zou zonde zijn als je hem weg zou doen.
Mocht je echt zeker er van zijn, zou je dan ook bv de wielen los verkopen ??
Daar zou ik eventueel wel weer belang bij hebben bijvoorbeeld dan
En nee, ik ben echt geen aasgier
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Wat nu Michielio?
Zullen we dan maar van onze 2 BX-en 1 SUPER-BX bouwen?
Zonde man!
En een auto van de zaak…....da’s wel mooi, maar als je eens ergens anders wilt gaan werken?
En wat is een wiellagertje nou helemaal voor werk?
Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.
Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).
vortex schreef:Het is een schitterende BX, en zou zonde zijn als je hem weg zou doen.
Mocht je echt zeker er van zijn, zou je dan ook bv de wielen los verkopen ??
Daar zou ik eventueel wel weer belang bij hebben bijvoorbeeld dan
En nee, ik ben echt geen aasgier
Mocht ze in de verkoop gaan, dan gaat ze in 2 versies te koop, zoals ze nu is en volledig origineel, wat een paar honderd goedkoper is, afhankelijk wat de koper wil, mogelijk worden die wielen los verkocht dus.
Auto’s:
KT88 schreef:Wat nu Michielio?
Zullen we dan maar van onze 2 BX-en 1 SUPER-BX bouwen?
Zonde man!
En een auto van de zaak…....da’s wel mooi, maar als je eens ergens anders wilt gaan werken?En wat is een wiellagertje nou helemaal voor werk?
hehe ja zullen we dat maar doen Toch triest dat er hier in Huizen gewoon 2 mooie BXen een tragisch lot boven het hoofd hangt!
Anyway ik ben er ook echt niet uit wat ik ga doen, denk dat ik dr sowieso moet laten maken, ook als ik dr ga verkopen, een technisch goede auto verkoopt toch beter.
Ben al een beetje aan het rondvragen wat dat kost een nieuw wiellagertje, 130 ex is dat een redelijke prijs, das inclusief nieuw lager uiteraard.
Verder heb ik bij Goedhardt een offerte aangevraagd voor het spuiten van mn sideskirts en het vervangen van het lager, als hij met een goeie prijs komt doe ik dat denk ik.
Auto’s:
Goedhart is een goed adres, zij het niet van de goedkoopste.
Sterkte met je beslissing!
Mijn BX is nu geschorst en ik ga wel zien wat we ermee doen.
Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.
Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).