Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
TZi bumper is anders als een GTi type 3 bumper..
Zowel voor als achter volgen mij
Een GTi 16v MK1 heeft volgens mij dezelfde achterbumper als een GTi 8v type 3.
Voorbumper weet ik niet zeker, maar zou ook goed kunnen.
Een type 2 heeft gewoon kunststof bumpers in kleur. De 16v mk1 heeft ze dan wel weer meegespoten. Evenals de type 3 GTi.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
ik zou ze ook laten spuiten dat is schitterend ik heb ook een zwarte gehad waarvan de bumpers niet meespoten waren dat heb ik ook laten doen en het effect was geweldig.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
stan schreef:ik zou ze ook laten spuiten dat is schitterend ik heb ook een zwarte gehad waarvan de bumpers niet meespoten waren dat heb ik ook laten doen en het effect was geweldig.
Klopt helemaal! maar dit is origineler en daar houd ik van. Nadat ik ze ze behandeld heb zijn de bumpers ook gewoon zwart en dat is makkelijker en goedkoper te realiseren dan ze over te spuiten
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dan vermoed ik dat er zat type 2 GTi’s zijn waar de bumper dan is veranderd, want ik heb ze toch vaak zat gezien met meegespoten bumper
de mijne was een orginele gti uit ‘89 van de eerste eigenaar en had geen schade gehad.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Vandaag is dan toch de nieuwe voorruit erin gekomen en gelukkig heb ik de juiste kleur besteld het is dus toch brons . Eigenlijk zou de ruit er vorige week al in gezet worden maar de ruit bleek toen tijdens transport beschadigd te zijn geworden dus moesten ze een nieuwe bestellen.
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG
PhoenixNL schreef:BX 1.9 GTI ‘87 ORGA 4006
beetje off-topic, maar zag het toevallig staan
das geinig, mijn orga is 4088
scheelt niet zo gek veel dus. 27 Oktober 1987 voor die van jou, en 17 januari 1988 voor die van mij
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Grappig inderdaad en zo zeer off topic is het nu ook weer niet, het is een draadje over mijn GTI en daar heeft dit ook betrekking op toch?
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Vandaag even onder de auto gekropen omdat ik de laatste tijd een beetje LHM onder de auto zag liggen dus even kijken waar het vandaan komt. Nu blijkt dat het bij de krul in de “harde” leiding lekt, deze leiding loopt van voor bij de voorraadbol naar achter langs een ijzeren framepje (haaks op de radiateur naar het subframe) naar de stuurbekrachtiging. De krul zit voor het blok en de leiding lekt in die krul voor zover ik nu kan zien. Deze ga ik woensdag denk ik laten vervangen aangezien ik geen materialen heb om dat zelf te doen. Weet iemand een goedkoop en vertrouwd adresje bij mij in de buurt :
Even terug maakte ik melding van een lekkage van de radiateur, deze is toen op druk gezet en dicht bevonden maar hij lekt wel degelijk koelvloeistof (een beetje maar toch). Hij lekt, als je voor de auto staat, rechtsonder van de radiateur, hier zit een klein uitstulpsel wat volgens mij het aftapkraantje is (het is wat smerig en heb het nog maar niet schoongemaakt om erger te voorkomen )
Tevens lekt het ook niet constant, dan weer wel, dan wat minder en dan weer niks om vervolgens weer wat eruit te laten lopen. Als je vervolgens (bij koude motor uiteraard) het koelvloeistofpeil controleert merk je dat er weinig tot niks uit mist
Ik denk dat ik woensdag maar om een andere radiateur uit moet maar dat zien we dan wel even.
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
volgens mij heb ik je vandaag gespot op waldwei bij drachten, ik met de rode zx haalde je in ging voor je rijden en toen ging je me weer voorbij.. ik sloeg af ri. burgum
PhoenixNL schreef:
Even terug maakte ik melding van een lekkage van de radiateur, deze is toen op druk gezet en dicht bevonden maar hij lekt wel degelijk koelvloeistof (een beetje maar toch). Hij lekt, als je voor de auto staat, rechtsonder van de radiateur, hier zit een klein uitstulpsel wat volgens mij het aftapkraantje is (het is wat smerig en heb het nog maar niet schoongemaakt om erger te voorkomen )
Tevens lekt het ook niet constant, dan weer wel, dan wat minder en dan weer niks om vervolgens weer wat eruit te laten lopen. Als je vervolgens (bij koude motor uiteraard) het koelvloeistofpeil controleert merk je dat er weinig tot niks uit mist
Ik denk dat ik woensdag maar om een andere radiateur uit moet maar dat zien we dan wel even.
Daar zit denk ik een blind eindigend slangetje; dat kun je gewoon los vervangen.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007
- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Status Quo schreef:volgens mij heb ik je vandaag gespot op waldwei bij drachten, ik met de rode zx haalde je in ging voor je rijden en toen ging je me weer voorbij.. ik sloeg af ri. burgum
Vandaag als in gisteren (donderdag)? ik ben gisteren niet op de Waldwei geweest alleen in Drachten zelf wat rondgereden dus misschien dat je toevallig een andere zwarte GTI tegen bent gekomen?
Daar zit denk ik een blind eindigend slangetje; dat kun je gewoon los vervangen.
Dat slangetje weet ik maar geloof niet dat het daar weg komt.
Gister zei iemand tegen me dat het misschien ook gewoon door de wat warmere temperaturen komt en dat als je bijvoorbeeld wat langer stilstaat dat dedruk wat hoger oploopt waardoor er wat koelvloeistof uitkomt en misschien dat dat dus via de overloop naar de andere kant, via een gootje, naar beneden op de grond valt. Moest het maar even afwachten hoe het zich ontwikkeld.
Citroën C3 1.6 e-HDi 2011
Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
hmm oke zoveel zijn dr hier anders niet mja
Status Quo schreef:hmm oke zoveel zijn dr hier anders niet mja
rijd nog een zwarte gt rond ...