Nou nou, het viel allemaal reuze mee. De lampjes zijn inderdaad zo vervangen. Ik kon er best goed bij en het was dus in tien minuutjes gepiept. Ik snap niet hoe men aan die verhalen komt dat de bumper helemaal gedemonteerd moet worden. Ik heb meteen allebei de lampjes vervangen, want vaak duurt het niet lang voordat de tweede lamp ook de geest geeft. Ik heb nu meteen maar een setje Nightguide’s van Philips gemonteerd (H7R 12v 55w) ...gaven ze me vanuit de winkel toch eerst H1’tjes mee?!?! Afijn, ik kan weer in het donker rondkarren.
...op naar het volgende mankement ops:
DigiDaan schreef:Het helpt overigens om de lichten pas aan te zetten nadat de motor al is gestart, maar misschien doe je dat al.
Hé, die tip gebruikte ik nog niet. Ik zal erop letten! Merci.
Xsara Coupe schreef:Niet die nieuwige multiplex rommel
Die nieuwe Multiplexrommel functioneert bij 99,9% van de Xsara’s probleemloos!
Rene van Maren schreef:Xsara Coupe schreef:Niet die nieuwige multiplex rommel
![]()
Die nieuwe Multiplexrommel functioneert bij 99,9% van de Xsara’s probleemloos!
Ik had overigens begrepen (maar ik ben ook maar een leek) dat die multiplex bedrading juist in het leven is geroepen omdat er zoveel electronische problemen waren met de voorgaande bedradingen.
Geen idee, Maar ik weet wel dat zodra de eerste de beste rommelaar er aan zit, er wél problemen komen (spreek ik uit ervaring ops: )
Vroegah was alles betah
not
Rene van Maren schreef:Geen idee, Maar ik weet wel dat zodra de eerste de beste rommelaar er aan zit, er wél problemen komen (spreek ik uit ervaring
ops: )
Vroegah was alles betah![]()
not
Van bedrading moet je ook afblijven
abxsport schreef:Rene van Maren schreef:Geen idee, Maar ik weet wel dat zodra de eerste de beste rommelaar er aan zit, er wél problemen komen (spreek ik uit ervaring
ops: )
Vroegah was alles betah![]()
not
Van bedrading moet je ook afblijven
Inderdaad. Zo heb ik de stroom voor mijn sub-woofer rechtsreeks, met een zekering ertussen natuurlijk, vanaf de accu afgetapt. Dan hoef ik ook niet te rommelen met de multiplex-bedrading.