2 van de 13
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Phoenix’ zwarte BX 1.9 GTI - Ingeruild
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 mei 2008 01:11 PM
  [ # 16 ]

TZi bumper is anders als een GTi type 3 bumper..
Zowel voor als achter volgen mij Wink

Een GTi 16v MK1 heeft volgens mij dezelfde achterbumper als een GTi 8v type 3.
Voorbumper weet ik niet zeker, maar zou ook goed kunnen.

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 25 mei 2008 03:28 PM
  [ # 17 ]

Een type 2 heeft gewoon kunststof bumpers in kleur. De 16v mk1 heeft ze dan wel weer meegespoten. Evenals de type 3 GTi.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865
Geregistreerd: 05-11-2005

Gepost: 26 mei 2008 10:17 AM
  [ # 18 ]

ik zou ze ook laten spuiten dat is schitterend ik heb ook een zwarte gehad waarvan de bumpers niet meespoten waren dat heb ik ook laten doen en het effect was geweldig.

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  
 
PhoenixNL
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007

- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Gepost: 26 mei 2008 11:36 AM
  [ # 19 ]
stan schreef:

ik zou ze ook laten spuiten dat is schitterend ik heb ook een zwarte gehad waarvan de bumpers niet meespoten waren dat heb ik ook laten doen en het effect was geweldig.

Klopt helemaal! maar dit is origineler Very Happy en daar houd ik van. Nadat ik ze ze behandeld heb zijn de bumpers ook gewoon zwart en dat is makkelijker en goedkoper te realiseren dan ze over te spuiten Very Happy

Citroën C3 1.6 e-HDi 2011

Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 mei 2008 09:56 PM
  [ # 20 ]

Dan vermoed ik dat er zat type 2 GTi’s zijn waar de bumper dan is veranderd, want ik heb ze toch vaak zat gezien met meegespoten bumper Wink

Profiel  
 
stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865
Geregistreerd: 05-11-2005

Gepost: 26 mei 2008 11:35 PM
  [ # 21 ]

de mijne was een orginele gti uit ‘89 van de eerste eigenaar en had geen schade gehad.

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  
 
PhoenixNL
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007

- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Gepost: 30 mei 2008 12:02 AM
  [ # 22 ]

Vandaag is dan toch de nieuwe voorruit erin gekomen en gelukkig heb ik de juiste kleur besteld Very Happy het is dus toch brons Very Happy . Eigenlijk zou de ruit er vorige week al in gezet worden maar de ruit bleek toen tijdens transport beschadigd te zijn geworden dus moesten ze een nieuwe bestellen.

Citroën C3 1.6 e-HDi 2011

Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG

Profiel  
 
vortex
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1055
Geregistreerd: 13-03-2004

- BX 16V
Gepost: 30 mei 2008 02:14 AM
  [ # 23 ]
PhoenixNL schreef:

BX 1.9 GTI ‘87 ORGA 4006

beetje off-topic, maar zag het toevallig staan Razz


das geinig, mijn orga is 4088 Laughing
scheelt niet zo gek veel dus. 27 Oktober 1987 voor die van jou, en 17 januari 1988 voor die van mij Wink

liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap Wink

klik op de link voor het hele verslag van de BX 16V

Profiel  
 
PhoenixNL
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007

- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Gepost: 30 mei 2008 10:06 AM
  [ # 24 ]

Grappig inderdaad en zo zeer off topic is het nu ook weer niet, het is een draadje over mijn GTI en daar heeft dit ook betrekking op toch? Laughing

Citroën C3 1.6 e-HDi 2011

Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG

Profiel  
 
PhoenixNL
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007

- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Gepost: 21 juni 2008 10:27 PM
  [ # 25 ]

Vandaag even onder de auto gekropen omdat ik de laatste tijd een beetje LHM onder de auto zag liggen dus even kijken waar het vandaan komt. Nu blijkt dat het bij de krul in de “harde” leiding lekt, deze leiding loopt van voor bij de voorraadbol naar achter langs een ijzeren framepje (haaks op de radiateur naar het subframe) naar de stuurbekrachtiging. De krul zit voor het blok en de leiding lekt in die krul voor zover ik nu kan zien. Deze ga ik woensdag denk ik laten vervangen aangezien ik geen materialen heb om dat zelf te doen. Weet iemand een goedkoop en vertrouwd adresje bij mij in de buurt Confused:

Even terug maakte ik melding van een lekkage van de radiateur, deze is toen op druk gezet en dicht bevonden maar hij lekt wel degelijk koelvloeistof (een beetje maar toch). Hij lekt, als je voor de auto staat, rechtsonder van de radiateur, hier zit een klein uitstulpsel wat volgens mij het aftapkraantje is (het is wat smerig en heb het nog maar niet schoongemaakt om erger te voorkomen Very Happy )
Tevens lekt het ook niet constant, dan weer wel, dan wat minder en dan weer niks om vervolgens weer wat eruit te laten lopen. Als je vervolgens (bij koude motor uiteraard) het koelvloeistofpeil controleert merk je dat er weinig tot niks uit mist Confused
Ik denk dat ik woensdag maar om een andere radiateur uit moet maar dat zien we dan wel even.

Citroën C3 1.6 e-HDi 2011

Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 27 juni 2008 04:22 AM
  [ # 26 ]

volgens mij heb ik je vandaag gespot op waldwei bij drachten, ik met de rode zx haalde je in ging voor je rijden en toen ging je me weer voorbij.. ik sloeg af ri. burgum Laughing

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 27 juni 2008 04:51 AM
  [ # 27 ]
PhoenixNL schreef:

Even terug maakte ik melding van een lekkage van de radiateur, deze is toen op druk gezet en dicht bevonden maar hij lekt wel degelijk koelvloeistof (een beetje maar toch). Hij lekt, als je voor de auto staat, rechtsonder van de radiateur, hier zit een klein uitstulpsel wat volgens mij het aftapkraantje is (het is wat smerig en heb het nog maar niet schoongemaakt om erger te voorkomen Very Happy )
Tevens lekt het ook niet constant, dan weer wel, dan wat minder en dan weer niks om vervolgens weer wat eruit te laten lopen. Als je vervolgens (bij koude motor uiteraard) het koelvloeistofpeil controleert merk je dat er weinig tot niks uit mist Confused
Ik denk dat ik woensdag maar om een andere radiateur uit moet maar dat zien we dan wel even.

Daar zit denk ik een blind eindigend slangetje; dat kun je gewoon los vervangen.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
PhoenixNL
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 29-04-2007

- BX 1.9 GTi
- Xantia 1.8 16v
Gepost: 27 juni 2008 10:11 AM
  [ # 28 ]
Status Quo schreef:

volgens mij heb ik je vandaag gespot op waldwei bij drachten, ik met de rode zx haalde je in ging voor je rijden en toen ging je me weer voorbij.. ik sloeg af ri. burgum Laughing

Vandaag als in gisteren (donderdag)? ik ben gisteren niet op de Waldwei geweest alleen in Drachten zelf wat rondgereden dus misschien dat je toevallig een andere zwarte GTI tegen bent gekomen?

Daar zit denk ik een blind eindigend slangetje; dat kun je gewoon los vervangen.

Dat slangetje weet ik maar geloof niet dat het daar weg komt.
Gister zei iemand tegen me dat het misschien ook gewoon door de wat warmere temperaturen komt en dat als je bijvoorbeeld wat langer stilstaat dat dedruk wat hoger oploopt waardoor er wat koelvloeistof uitkomt en misschien dat dat dus via de overloop naar de andere kant, via een gootje, naar beneden op de grond valt. Moest het maar even afwachten hoe het zich ontwikkeld.

Citroën C3 1.6 e-HDi 2011

Exen: Xantia 1.8 16V ‘98, BX 1.9D ‘92, BX 1.9 GTi ‘87, Xantia 1.8 16V, Xsara Berline 1.4 LPG

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 01 juli 2008 01:35 AM
  [ # 29 ]

hmm oke zoveel zijn dr hier anders niet mja

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 02 juli 2008 03:28 AM
  [ # 30 ]
Status Quo schreef:

hmm oke zoveel zijn dr hier anders niet mja


rijd nog een zwarte gt rond ... Wink

Profiel  
 
 
2 van de 13
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook