27 van de 38
« Eerste  < Vorige 25 26 27 28 29 Volgende >  Laatste »

2d: Xsara HDi Exclusive (deel één)
r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1146

Gepost: 26 mei 2008 06:54 PM
  [ # 391 ]

Ziet er apart uit ja, wel mooi weggewerkt lijkt mij!

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7818

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 28 mei 2008 05:03 PM
  [ # 392 ]

En even een afspraak gemaakt voor de APK, komende vrijdag. Ik ben benieuwd of ze er zonder kleerscheurtjes doorheen komt of dat er toch nog wel wat werk aan is. In ieder geval ben ik dan ruim op tijd, 9 juli hoeft de keuring pas te zijn gedaan.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Hertogjan
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 163

Gepost: 28 mei 2008 08:45 PM
  [ # 393 ]

He Digidaan, da’s toevallig! Die van mij moet komende vrijdag ook.
Het enige wat ik verdenk zijn de ruitenwissers, die trekken strepen. Voor de rest zou ik het niet weten; de wagen is van mei 2003 en heeft slechts een schamele 46.000 op de teller. I’ll let you know.

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 28 mei 2008 08:47 PM
  [ # 394 ]

Bij mij scheelt er wel een en ander, misschien kijken ze er overheen.. Wordt spannend in ieder geval.

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 28 mei 2008 08:49 PM
  [ # 395 ]

Net de auto opgehaald van de ‘voorkeuring’.

Een goed oplettende monteur merkte een kapot stadslichtje op en vond dat de remblokken achter bijna op zijn. Ik vind echter van niet, maar dat is een ander punt. Ander dingetje is de roetkatalysator. Die begint nu echt aardig door te rotten. Zo aardig dat ie er wel eens onderuit zou kunnen gaan flikkeren. Dus maar een RVS katvervanger besteld bij EPS. Dat is niet alleen stukken goedkoper dan het origineel (dealer: 945 ex btw en montage) maar met een beetje mazzel rijdt het nog een lekkerder ook. Hopelijk kan dat ding er snel onder.

Verder ben ik van plan morgen een setje ongebruikte Michelin Energy Savers te scoren en te laten monteren bij KF. Kunnen ze meteen vaststellen of die blokken vervangen dienen te worden. Bovendien zijn de blokken met 25% korting, dat steek ik dan toch maar in mijn zak.

Dan rest nog een keer die lamp te fixen, ofwel bumper demonteren. Kan ik meteen even naar de hoogteverstelling kijken.

Eerlijk is eerlijk: de moed zonk me vanmorgen even in de schoenen. Maar nu ik stap voor stap de dingen aan kan gaan pakken zie ik het alweer iets positiever in, ook al gaat het me een rib uit mijn lijf kosten.

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 30 mei 2008 04:42 PM
  [ # 396 ]

Oh ja, we hebben weer een zuiniger periode ingeluid, met 950 kilometer op één tank peut. Toch wat compensatie voor de belachelijke brandstofprijzen van tegenwoordig.

Profiel  

Hertogjan
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 30 mei 2008 07:42 PM
  [ # 397 ]

Nou, die van mij kwam dus de keuring niet door! Gloeiende gloeiende.
Oorzaak; uitlaat zo lek als een mandje vanaf de kat tot achter. Dinsdag komt er een nieuwe op (origineel)  want ze waren nergens meer te krijgen. “Blij” dat ik het nu heb i.p.v. op vakantie ergens in de rimboe.
Iemand trouwens een idee wat die handel gaat kosten? Uitlaat dus vanaf de kat tot achter?

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 30 mei 2008 07:58 PM
  [ # 398 ]
Hertogjan schreef:

want ze waren nergens meer te krijgen.

Nou al niet meer?  Shocked

Profiel  

Hertogjan
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 30 mei 2008 08:08 PM
  [ # 399 ]

Tsja, dat geeft inderdaad misschien te denken. OF ze kunnen ze niet aanslepen…..-))

Profiel  

r1Ch
> 1100 berichten

Gepost: 30 mei 2008 09:06 PM
  [ # 400 ]
Hertogjan schreef:

Oorzaak; uitlaat zo lek als een mandje vanaf de kat tot achter. Dinsdag komt er een nieuwe op (origineel)  want ze waren nergens meer te krijgen. “Blij” dat ik het nu heb i.p.v. op vakantie ergens in de rimboe.
Iemand trouwens een idee wat die handel gaat kosten? Uitlaat dus vanaf de kat tot achter?

Denk wel rond de 500/600? En dan nog monteren…

Gaat in ieder geval boel geld kosten kan ik je vertellen…

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 30 mei 2008 09:50 PM
  [ # 401 ]
r1Ch schreef:
Hertogjan schreef:

Denk wel rond de 500/600? En dan nog monteren…

Gaat in ieder geval boel geld kosten kan ik je vertellen…

FF vlug op H-base gespiekt komt wel neer op 600€ +  Shocked

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27944

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 30 mei 2008 10:06 PM
  [ # 402 ]

Is 600 inclusief kat of niet?

Want zo als ik het lees is de kat zelf nog goed Wink

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 30 mei 2008 10:16 PM
  [ # 403 ]
R&DY; schreef:

Stadslichten kun je ook vervangen zonder de bumper te demonteren.

Eruit gaat makkelijk. Bij het erin zetten doe je het stadslichtje ff aan en kijk je aan de voorkant door de lamp heen. Kun je nl heel makkelijk richten…. Binnen 5 min ben je klaar.

Mijn stadslichten zitten niet bij het grootlicht zoals in de PhII, maar waar bij ‘jullie’ de mistlampen zitten. Is dus nauwelijks bij te komen. Bovendien moet ik ook die hoogteverstelling eens goed bekijken.

Zojuist even twee stukjes draadeind en twee stalen slangklemmen gescoord om de kat een beetje te verstevigen. De lasnaad is half door en mocht deze breken kan die meter pijp die dan op de weg komt liggen best voor een beetje schade zorgen geloof ik..

Hij klinkt nou wel lekker diep nu hij echt open ligt, maar zoals gezegd is de katvervanger inmiddels in bestelling.

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 30 mei 2008 10:53 PM
  [ # 404 ]

En morgenvroeg om twaalf uur haal ik vier nieuwe Michelins op in Hilversum.

Bij een zekere Marjolein..  Razz

Profiel  

r1Ch
> 1100 berichten

Gepost: 30 mei 2008 10:56 PM
  [ # 405 ]
DigiDaan schreef:

En morgenvroeg om twaalf uur haal ik vier nieuwe Michelins op in Hilversum.

Bij een zekere Marjolein..  Razz

hoe duur? Very Happy

Gr

Profiel  

27 van de 38
« Eerste  < Vorige 25 26 27 28 29 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook