Totaal aantal Berichten: 11782
- Xantia TD SX
Ik heb een DSupertje dus dat moet allemaal kunnen vind ik. En ik heb geen enkel probleem met het geluid van die lange pijpen…. Maar nu weet ik iig wat het Pallesdempertje is
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Nou.. morgen wordt de DS opgehaald, ik heb haar verkocht…
Tis echt een mooie goed rijdende DS, zeker het oude dash vind ik nog steeds prachtig! (alleen de toerenteller mis je wel..) Maar in die zilvere kleur en dat nieuwe zwarte leder niet echt mijn ding.. Geen klik om even door te gaan op het verhaal van Serge en de Bollenboer…
dagdag…
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
En nu?
Een Peug107
Of nieuwe zoektocht…
- 2CV 6 Club
Hoe kom je nou weer bij een peug107.. de C1 is leuker!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Van harte Mart! Ik hoop dat phase II van je plan ook doorgaat
- 2CV 6 Club
Dank je
phase II van het plan is dat ik straks naar Amsterdam rij en een uitgebreide proefrit ga maken met de zwarte DS 21 5 bak met jaeger tableau uit 1969 waar ik een half jaar geleden ook al eens mee op pad ben geweest….
Ik ga es een 1,5 uur lekker rond A’dam rijden en es kijken hoe deze DS en ik elkaar vinden
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Martin? Is dat Bij toeval een DS prefecture (zwart zij stukje) en staat ze in de Roerstraat?? Want das idd een mooie, tis die van onze buurman.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- 2CV 6 Club
Ehm nee denk niet dat dat em is,
Ik heb er bij de proefrit een half jaar terug ook wat foto’s van gemaakt.
Dit is em:
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Idd ik zou bijna zeggen tis haar maar nee, die zilveren zij stukjes hè.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Jij weet wel waar je je zilveren DS voor wegdoet. Ik weet een zeker iemand uit Gouda die hier toch wel een beetje jaloers op kan worden en bij nader inzien iemand uit Mijdrecht die zich hierbij aansluit.
Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Zonde dat ze weggaat Martin! Al kan ik het wel perfect begrijpen natuurlijk. De klik is inderdaad erg belangrijk. Ben benieuwd wat haar opvolger zal gaan worden en mocht je nog eens in de buurt zijn, dan kan ik je misschien nog eens aansteken met het CX virus
- 2CV 6 Club
De DS is weg!
Ik ben gistere in A’dam geweest om met bovenstaande zwarte DS21 te sturen.. wat rijdt dat ding lekker zeg!!
Alleen…. Wie kan zich nog herinneren dat ik daar een half jaar terug ook al eens mee proefgereden heb, en toen de achterkant aan bonken was gereden?
en nu.. ehmmm jah nu zat de rechter kant van die DS in de prak…
Kon er wel mee rijden en dat heb ik gedaan.. zo’n 1,5 uur lekker gereden en daarna terug om es te praten over dit geval.
Deze DS heb ik gekocht, wordt kompleet hersteld en ook helemaal over gespoten, en ook technisch helemaal vernieuwd waar nodig.
Helaas nog zo’n 4 tot 6 weken wachten tot aflevering.. En juist vandaag rijdt Martin de koppeling van z’n 406 coupe aan bonken
Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Oh gaaf! Heb je ook al nieuwe fotos van de DS? Want ik ben wel benieuwd nu. Verder erg balen van je 406 zeg! Gelukkig heb je je eendje nog om mee te rijden. In ieder geval succes met het dromen en wachten op je nieuwe dame! Hopen maar dat deze permanent blijft
Gefeliciteerd met de aankoop. Uiteindelijk toch de DS die je eerst te duur vond. Alleen jammer dat je nog een paar weekjes moet wachten voordat je haar kunt ophalen.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Gefeliciteerd Martin!!! Ik ben benieuwd!