Morgen is ze jarig Vandaag precies 14 jaar op kenteken en morgen precies 15 jaar van de band
Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Autofan schreef:Morgen is ze jarig Vandaag precies 14 jaar op kenteken en morgen precies 15 jaar van de band
heeft het dan op een dag na een jaar geduurd voordat de eerste koper zich meldde?
showroom model ofzo? (hoe zijn de omliggende kentekens met kun datum eerste afgifte?)
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
Ik wilde haar gisteren van gele kapjes over de H4-lampjes voorzien, maar de kapjes kon ik niet vastklemmen op de lampjes. Dat is handig om te weten, want nu weet ik dat ik voor de BX (als ik mijn rijbewijs eindelijk heb) dan op zoek moet gaan naar andere kapjes of lampjes die dan wel passen.
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ik had ze gekregen van iemand Maar die kapjes wil ik ook gaan bestellen als ik een eigen auto heb.
MBa@NL schreef:heeft het dan op een dag na een jaar geduurd voordat de eerste koper zich meldde?
Kwam vaker voor. Onze AX (inmiddels ter ziele) is op 21.7.1993 van de band gerold en op 19.4.1994 voor het eerst op kenteken gezet, scheelt óók 9 maanden. Mijn indruk was dat dit wel eens aan de kleur gelegen zou kunnen hebben: Rouge Groseille (oftwel “vaal” rood toen die nog in de showroom stond).
Jumpy 2.0 HDi 136 PK FAP 9/2008, Buscamperuitvoering (Gris Fer Metallic)
Xsara Picasso 1.6 Image 7/2007 (Gris Aluminium)
2CV6 Spécial 6/1988 (Blanc Meije)
Renault 4 TL Savane 1990 (Rouge), in restauratie
(in verleden 2x Acadiane, 3x2CV, DS21, Visa, GSA-Break, 2xBX D, 2xXantia D, C5 HDi)
Afgelopen vrijdag heeft ze een gebruikte brandstofpomp gekregen. De oude was overleden. Maar we gaan op zoek naar een Saxo. Deze mag langzaam naar een liefhebber toe..
Het heeft totaal geen haast. APK tot ergens mei 2010. Moeten 4-bandjes om verder geen op of aanmerkingen tot nu toe. Roestduivel laat zich een beetje zien, maar is niet schokkend…
Tegen de tijd dat ze serieus weg mag maak ik daarvoor wel een topic met recentere foto’s aan.