Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Ik heb nu mijn GTi 3 dagen en vandaag heeft die voor de keuring een tijd in de laagste stand gestaan. en je raadt het al hij moest wat overtollig LHM kwijt is er een manier om dit snel te drogen of bepaalde plekken want ik ben wel aan de slag gegaan met wat doekjes maarja het blijft wel druppeltjes lekken.
hoe lang kan dit nog duren of moet k het maar schoon spuiten?
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Re: LHM op straat
Sep schreef:Ik heb nu mijn GTi 3 dagen en vandaag heeft die voor de keuring een tijd in de laagste stand gestaan. en je raadt het al hij moest wat overtollig LHM kwijt is er een manier om dit snel te drogen of bepaalde plekken want ik ben wel aan de slag gegaan met wat doekjes maarja het blijft wel druppeltjes lekken.
hoe lang kan dit nog duren of moet k het maar schoon spuiten?
Vernaar u klader, waar lekt ze en doet ze dit sindsdien in elke stand, bij draaiende motor of ook niet, etc.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Als ‘ie de overtollige LHM kwijt is, zou dat toch niet zo heel lang meer moeten duren voordat het is uitgedruppelt? Misschien dat je de ruimte onder het reservoir goed droog moet maken?
voge schreef:Als ‘ie de overtollige LHM kwijt is, zou dat toch niet zo heel lang meer moeten duren voordat het is uitgedruppelt? Misschien dat je de ruimte onder het reservoir goed droog moet maken?
LHM vat overgestroomd dus. Er zat dus teveel LHM in?
Als de auto drukloos is gemaakt (zoals hoort) kan er dan beroerd veel LHM uitlopen. Als dat via het gat onder het LHM-vat in de wielkast is gelopen sijpelt dat nog wel even door. Hoe lang hangt van de temperatuur af, hoe heter hoe korter. Na een paar weken was het ergste er bij mij wel uit….
Verversen van LHM begint met het drukloos maken van het veersysteem. Als je dat vergeet en braaf het vaatje tot het streepje vult, dan krijg je zo’n grappig groen plasje.
Niet dat ik daar ervaring mee heb ofzo hoor….
Ich bin ein Breaker
- C3 1.4i Difference
hij lekt niet bij de slangen maar er is denk ik een hoop uitgekomen toen mijn bx in de laagste stand heeft gestaan.
maarja dat druppelt nog wel even dus… ops:
ik parkeer nu maar op wat verschillende plaatsen
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
met een regenbuitje spoelt het wel weg, ik heb inmiddels elke plek in de buurt “beolied”
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
- C3 1.4i Difference
ik spuit vanavond de boel maar ff schoon