Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om vanaf de bestuurderskant de passigierskant van de airco te bedienen.
Volgens het boekje zou dat moeten kunnen, maar ik krijg het niet voorelkaar.
Het figuurtje in het display blijf steeds hetzelfde (niet gevuld)
Ja hoor. Je moet de knop ‘auto’ (of was het nu ‘AC’) enige seconden ingedrukt houden tot alle ‘stoeltjes’ op het bestuurdersdisplay zwart worden.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Je hebt gelijk; het knopje ‘Auto’ even ingedrukt houden..
C4sohier schreef:Ja hoor. Je moet de knop ‘auto’ (of was het nu ‘AC’) enige seconden ingedrukt houden tot alle ‘stoeltjes’ op het bestuurdersdisplay zwart worden.
ik ga het gelijk even proberen, ik heb de auto nog maar 2 dagen. Moet wel even wennen aan alle knopjes.
C4sohier schreef:Ja hoor. Je moet de knop ‘auto’ (of was het nu ‘AC’) enige seconden ingedrukt houden tot alle ‘stoeltjes’ op het bestuurdersdisplay zwart worden.
ik ga het gelijk even proberen, ik heb de auto nog maar 2 dagen. Moet wel even wennen aan alle knopjes.
tilanus schreef:Je hebt gelijk; het knopje ‘Auto’ even ingedrukt houden..
werkt als een tierelier. Dit wisten ze me niet te vertellen bij de dealer in Nijkerk…....
eefurt schreef:tilanus schreef:Je hebt gelijk; het knopje ‘Auto’ even ingedrukt houden..
werkt als een tierelier. Dit wisten ze me niet te vertellen bij de dealer in Nijkerk…....
Dáárvoor is nou dit forum! 10.000 (forumleden)weten meer dan 1 (dealer)
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Verbaast mij wel een beetje dat een dealer jou dat niet kan vertellen maar zo kom je al rijdend en op de knoppen drukkend wel meet tot verassende ontdekkingen.
Ik wist niet dat je de spiegels twee verschillende standen kunt geven. Als ik mijn halfautomatische bak in de acheruit zet en ik zet de switch van mijn electrische bediening van de spiegels op rechts (of links) dan wijkt de stand van de spiegelstand af als ik vooruit ga, Ongelofelijk handig, experimenteer er maar eens mee, het scheelt in ieder geval beschadigingen op je lichtmetalen wielen omdat je nu heel strak langs de stoep kunt parkeren.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
‘t Is nog sterker, je kunt zelf bepalen wat de stand van de spiegel is!
Kom daar maar eens om bij onze oosterburen….
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Gerrit T schreef:‘t Is nog sterker, je kunt zelf bepalen wat de stand van de spiegel is!
Kom daar maar eens om bij onze oosterburen….Gerrit
fftopic daar moeten ze de richtingaanwijzer zelfs nog uitvinden
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gerrit T schreef:‘t Is nog sterker, je kunt zelf bepalen wat de stand van de spiegel is!
Kom daar maar eens om bij onze oosterburen….Gerrit
Is dit het geval op alle C4 Picasso’s of afhankelijk van de uitvoering/opties?
Mijn Berline heeft het helaas niet
Voor de geinteresseerden:
In een andere topic ( ) heb ik al een keer verteld hoe het in elkaar zat en dat mijn dealer er flink wat tijd in heeft gestoken om uiteindelijk erachter te komen dat het bij mijn auto er iig niet in zat. Loof voor de inzet van de dealer maar het blijft een beetje jammer…
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Bij mijn weten zit het op elke versie.
Bij mijn exclusive zonder andere opties ( behalve panoramadak) zit het in elk geval op.
Of mss is het enkele op de versies met inklapbare buitenspiegels?
Er zijn wel nog meer nieuwigheden die niet op de C4 coupe/berline zitten.
Ik denk bvb aan meldingen voor defecte lampjes e.d.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Volgens mij ook alleen icm de inklapbare spiegels..
tilanus schreef:Volgens mij ook alleen icm de inklapbare spiegels..
Gerrit
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
picassoke schreef:Er zijn wel nog meer nieuwigheden die niet op de C4 coupe/berline zitten.
Ik denk bvb aan meldingen voor defecte lampjes e.d.
Ik heb nog geen defecte lampjes gehad… en dus ook geen meldingen
ice96 schreef:picassoke schreef:Er zijn wel nog meer nieuwigheden die niet op de C4 coupe/berline zitten.
Ik denk bvb aan meldingen voor defecte lampjes e.d.Ik heb nog geen defecte lampjes gehad… en dus ook geen meldingen
Wél een melding, maar geen defect lampje!
Ach ja, je kan niet alles hebben hè?
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto