2 van de 2
 < Vorige 1 2

Audio in Xantia Break
ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 05 juni 2008 12:15 AM
  [ # 16 ]

Kijk! Daar heb ik wat aan.

Heeft het zin om hier qua prijs voor te shoppen of is Pim Tensen al 1 van de goedkoopste adressen?

Oh ja: hoe zit het met die kabeldikten? MJoet ik me daar iets van aantrekken of ligt dat al in de Xant?

Jos van der Voort

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7810

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 05 juni 2008 12:18 AM
  [ # 17 ]

In een ander topicje (Xsara audio) kwam deze naam voorbij. Webshops hebben niet alleen als voordeel dat ze vaak iets scherper geprijsd zijn (alhoewel veel mensen voor het gemak de verzendkosten even vergeten), vaak hebben ze minder voorraad maar daardoor wel een uitgebreider assortiment, omdat ze minder gangbare artikelen niet op voorraad hebben maar direct bij de importeur kunnen bestellen.

Mediamarkt (om even een voorbeeld te noemen) is best scherp geprijsd maar het aanbod is nogal teleurstellend.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 05 juni 2008 12:21 AM
  [ # 18 ]

De echte fanatiekeling zal zelf kabels trekken. Als er echter in het verleden niet al teveel mee gerommeld is dan zijn de kabels die er al liggen echt wel goed genoeg.

Pas als je met versterkers en hogere vermogens gaat werken wordt kabelkwaliteit en dikte meer van belang.

Oh ja, het vermogen van de speakers wordt vaak in twee manieren uitgedrukt: maximaal en nominaal. Ik vind de tweede term over het algemeen wat meer zeggen over de kwaliteit van de speaker. De voorbeeldjes die ik gaf sluiten wat dat betreft (met 35 en 25 watt nominaal) goed aan op het (alweer nominale) uitgangsvermogen van de radio: 25 watt per kanaal.

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 05 juni 2008 12:21 AM
  [ # 19 ]

Nou ik heb al even gegoogled en pixmania en coolsound komen er het goedkoopste uit. Van het weekend ook maar even bij de mediamarkt kijken.

Jos van der Voort

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5010

Gepost: 05 juni 2008 12:22 AM
  [ # 20 ]

Ik werd vandeweek door onze buurman getipt over die auto-audio-zaak aan de Lonnekerbrugstraat.

In dat nieuwe pand waar een paar jaar terug een bedrijf is afgefikt.

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 05 juni 2008 12:23 AM
  [ # 21 ]

Ik zou eerst eens kijken hoe het eventueel bevalt en klinkt. Als je dan nog denkt dat het de moeite waard is kun je altijd nog een kabelboompje in elkaar solderen en krimpen Very Happy

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 05 juni 2008 01:20 AM
  [ # 22 ]
EW schreef:

Ik werd vandeweek door onze buurman getipt over die auto-audio-zaak aan de Lonnekerbrugstraat.

In dat nieuwe pand waar een paar jaar terug een bedrijf is afgefikt.

Kunnen we altijd eens gaan kijken. Enig idee hoe die zaak heet?

Jos van der Voort

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 05 juni 2008 01:22 AM
  [ # 23 ]

Ja, maar nu even niet…..

act ofzo? geen idee…...

En de buurman heeft met zijn buren de boel oranje versierd (woont in de zijstraat waarvan wij aan het begin wonen), dus ik praat pas weer met hem als oranje is uitgeschakeld.

Gewoon vanaf de centrumkant de Lonnekerbrugstraat inrijden. Zit nog redelijk aan het begin.

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 05 juni 2008 01:24 AM
  [ # 24 ]

Update: die zaak heet http://www.magma-audio.nl. Volgens mij meer voor de echte audio liefhebber.

Ik bedoelde met we trouwens mijzelf hoor…  Wink

Jos van der Voort

Profiel  

EW
> 5000 berichten

Gepost: 05 juni 2008 01:33 AM
  [ # 25 ]

Ik dacht dat je met we bedoelde je zoon en jijzelf Laughing  Laughing

Met nu even niet bedoel ik dat ik de naam van het bedrijf even niet weet.

Maar even googlen leert dat het ACR is.

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten

Gepost: 05 juni 2008 02:40 AM
  [ # 26 ]

http://www.acr-enschede.nl

Jammer dat ze nog geen prijzen op de site hebben maar ik ga er zeker kijken.

Bedankt!

Jos van der Voort

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook