Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vrijdag 13 juni moeten we even afstemmen op onze vrienden van de VPRO;
16:00
Lelijke eend
Reclamespot van Citroën waarin een musicus gehaast van zijn buitenhuis naar de stad rijdt in zijn ‘snelle eend’ om net op tijd in het orkest te komen voor de laatste klank van zijn triangel.
16:04
Les publicités
Compilatie van (vooral Franse) reclamespots van autofabrikant Citroën.
16:16
La production
Bedrijfsfilm over de productie van Citroëns 2CV, bij ons bter bekend als ‘Lelijke eend’.
16:28
Ceci n’est pas une voiture… c’est un art de vivre
Eindexamenfilm van Chris Teerink over de Citroen 2CV.
16:54
Jongensdromen (Dokwerk)
Film van Maarten van Soest, die vanuit zijn passie voor de auto en met name voor de Citroën een bezoek brengt aan haar ontwerper Robert Opron in Frankrijk.
17:36
Deux Chevaux bestaat 50 jaar (2 Vandaag)
Reportage over de Deux Chevaux (2CV) of ‘Lelijke eend’ van autofabrikant Citroën, die (in 1998) 50 jaar bestaat.
17:44
Citroen (Andere tijden)
Naar aanleiding van de vijftigste verjaardag in Frankrijk van het beroemde autotype de Citroën DS een terugblik op de geschiedenis van de Citroën die in de jaren ‘50 en ‘60 ook in Nederland populair werd.
Meer info , en nog meer info ...
Veel kijkplezier!
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Die doc over Opron is best de moeite waard, die heb ik nog ergens op VHS. Laatst nog gezocht maar niet meer gevonden..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De aflevering van Andere tijden heb ik trouwens al op mijn site staan .
Ik zal hier ook een opname van maken en er bij zetten.
En nog iemand gaat het opnemen.
Schijt aan originaliteit.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Even een reminder!
Ik heb daarnet een progsel op mijn PC gezet die de uitzending in goede kwaliteit op kan nemen. Maar het is allemaal niet voor mij, dus ik garandeer niets! Ik doe mijn best!
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Het zou natuurlijk leuk materiaal zijn voor de zondagmiddag tijdens de Lustrummeeting..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Als het lukt, en de proefopname zag er goed uit, dan zal ik het vanavond gelijk ter download beschikbaar stellen. Wellicht kan ik er gelijk een ISO voor een DVD van bakken. Maar ik weet nog niet hoeveel tijd ik vanavond heb.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
DigiDaan schreef:Die doc over Opron is best de moeite waard, die heb ik nog ergens op VHS. Laatst nog gezocht maar niet meer gevonden..
Bovenaan staat hij als avi, veel kijkplezier!
De rest volgt later….
had he dus gemist wel erg leuk filmpje over opron, leuke vraag ook of je net zo veel van je auto/ontwerp kan houden als je geliefde
ja dus..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Klik rechts, doel opslaan als… [.avi van >145Mb]
1790 KB/s. Da’s niet mis
Had ‘m al een keer gezien, maar blijft leuk, dank Patrick
Even vluchtig gekeken en het lijkt me een interessant filmpje Mijn dank daarvoor!