Ik kan me vaag herinneren dat iemand ooit een adres had opgegeven waar de lampjes nog nieuw kunnen worden gekocht. Mag ik dat nog een keer vragen?
Groeten
Het is net wat je er voor over hebt. Mijn nieuwe setje heb ik uit Frankrijk laten komen. Totale kosten inclusief inbouw @ lokale toko hier was 230 euro.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Als het een BX is vanaf 03/85 tot 01 /89,
kan ik deze leveren nieuw, in cibie verpakking.
Leverbaar voor 62,50 euro per stuk incl. btw zonder verzendkosten.
Leverbaar in wit en geel glas.
Ron
EDIT
de prijs is iets omhoog gegaan omdat ze bij de leverancier ook met 2,50 zijn verhoogd helaas.
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
mssl schreef:r.kerstens schreef:Als het een BX is vanaf 03/85 tot 01 /89,
kan ik deze leveren nieuw, in cibie verpakking.Leverbaar voor 60 euro per stuk incl. btw zonder verzendkosten.
Ron
Dat is niet duur zeg!
Ok dan 70 euro
Nee hoor geintje
En deze zijn echt nieuw in ongeopende blister verpakking
mssl schreef:
Naja, in vergelijking met andere prijzen is het niet duur. Echter blijft het wel veel geld
Ben je nog wel eens wezen tanken de laatste tijd? Nah dan maakt zo een lampje ook niet veel meer uit toch?
Maar goed de mijne is van 91. Zijn die lampjes dan anders dan op de oudere modellen tot 89?
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Volgens mij is het hetzelfde spul. Alleen op de type 1 (< 1986) zit een ander type mistlamp.
r.kerstens schreef:Als het een BX is vanaf 03/85 tot 01 /89,
kan ik deze leveren nieuw, in cibie verpakking.Leverbaar voor 60 euro per stuk incl. btw zonder verzendkosten.
Ron
03/85 - 01/89 komt nou niet echt overeen met de datum tussen BX serie 1 en 2
Zijn het deze en deze ?
(Ovale glazen met chroom randje, ook op CX serie 1)
Of deze ?
(rechthoekige met plastic randje, ook op CX serie 2)
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
mssl schreef:BX19TZI schreef:Het is net wat je er voor over hebt. Mijn nieuwe setje heb ik uit Frankrijk laten komen. Totale kosten inclusief inbouw @ lokale toko hier was 230 euro.
Dat is meer dan een BX uberhaupt waard is
Spreek voor je eigen BX
Ich bin ein Breaker
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Het gaat om de 2e set,
Deze zijn ook voor een CX serie 2, Ax en nog wat ander frans spul.
Deze kan ik nieuw leveren.
Dus de rechthoekige met plasticrand
r.kerstens schreef:Het gaat om de 2e set,
Deze zijn ook voor een CX serie 2, Ax en nog wat ander frans spul.
Deze kan ik nieuw leveren.
Dus de rechthoekige met plasticrand
Verkocht! Voor de details graag even PB-en
FransT
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
mssl schreef:De economische waarde he De BX verkoop komt echt op een kansloos punt
Heeft wel een macaber voordeeltje: als je je BX per ongeluk in puin rijdt heb je zo voor weinig een andere. Maar op deze manier zal het met de BX inderdaad wel hard gaan, zo ging het tenslotte ook met de GS/GSA en de CX, en de XM gaat nu ook die kant op.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Bij de CX is daar toch een behoorlijk halt op gekomen en rijden er nog behoorlijk wat van rond (gisteren mogen vernemen dat de hoeveelheid CX-en ongeveer gelijk is gebleven de laatste tijd). En ik krijg steeds meer het idee dat de XM al behoorlijk geliefd is, je ziet ze steeds meer op evenementen!
Wat veldwerk gedaan vandaag. Bosch blijkt nog verstralers te leveren met dezelfde vorm. De dealer levert nog gewoon de originele lampen…. tegen dealerprijzen. Geen andere openingen gevonden.
Op ebay zoeken op “brouillard 309” dan vindt je er genoeg 2dehands.
Nieuw voor 49 euro per stuk: http://www.mtk-tuning.com/accessoires-tuning/phares_additionnels_tuning.php (verstralers en mistlampen) van het merk Siem/Sim
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Vandaag is medeforumlid 16 klepper langsgeweest om drie mistlampen op te halen.
Hij kwam met een hele mooie rode BX 16V met zwart leer .....
We hebben even een tijdje staan praten en bij mijn CX gestaan.
Bedankt voor het gezellige onderonsje en wellicht tot ziens bij een of ander evenement.
r.kerstens schreef:Vandaag is medeforumlid 16 klepper langsgeweest om drie mistlampen op te halen.
Hij kwam met een hele mooie rode BX 16V met zwart leer .....
We hebben even een tijdje staan praten en bij mijn CX gestaan.Bedankt voor het gezellige onderonsje en wellicht tot ziens bij een of ander evenement.
was idd gezellig mooie rit gehad naar roosendaal en terug
en drie lampjes rijker voor een hele mooie prijs
en ik moet zeggen dat jij een schitterende cx hebt zo zie je ze niet vaak meer in die staat