Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Veel plezier ermee!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Moeders de vrouw heeft hem ook goedgekeurd! (Ze had hem niet eens gezien voordat ik hem kocht! ).
Alleen mijn zoon (bijna 3): Vind je hem mooi? JAAA Mag papa hem houden of moet hij hem terugbrengen? TERUGBRENGEN
Ik hou het er maar op dat hij nog op de leeftijd is dat hij het laatste herhaalt wat hij hoort
Toen ik thuis kwam heb ik het raam een stukje open gezet en de deuren op slot: wat ik wilde even weten hoe het met de radio zat, die gaat namelijk niet uit als je het contact uit zet.
Bij de berlingo van mij schone ouders gaat hij ook na een tijdje uit…. maar dat wilde ik natuurlijk wel eerst even checken!
En hij gaat netjes uit na een tijdje, en weer aan als je hem open schiet.
Nu nog even kijken met het automatisch op slot gaan. Er zit wel een knopje die je in kan drukken, maar bij de Scenic die ik gehad heb ging hij bij het rijden op slot. (voordat jullie met beginnen, dat moet ik inderdaad nog doen )
Einepyk schreef:Nu nog even kijken met het automatisch op slot gaan. Er zit wel een knopje die je in kan drukken
Dat knopje moet je ( met contact aan ) minstens 5 seconden blijven indrukken.
Dan krijg je een bieptoon en op uw display de melding ” automatische vergrendeling aan”.
Veel plezier nog met je Picasso.
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
Zie ik daar een concurrerende dorpelboer
Wat was je kwijt voor dat rvs? zitten er twee of vier lijsten in.
Zeker een niet originele radio?
Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Als ik me niet vergis zijn deze dorpellijsten als originele accessoire leverbaar geweest door de dealer.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 339
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
DigiDaan schreef:Als ik me niet vergis zijn deze dorpellijsten als originele accessoire leverbaar geweest door de dealer.
Klopt bij die van zijn ze van bij fabriek af.EXLISIVE uitvoering in Belgie
Dorpellijsten zaten er al in, dus prijzen weet ik niet. Ik had je dorpellijsten al gezien dus toen ik zag dat ze hier ook in zaten vond ik dat wel erg grappig! Zijn er 4. Voor met xsara en achter met een streepje geloof ik ,maar dat heb ik nog niet goed kunnen bekijken (had toen steeds een kind vast te knopen)
Het lijkt mij geen originele radio, is een pioneer geloof ik
Einepyk schreef:
Het lijkt mij geen originele radio, is een pioneer geloof ik
Dat verklaart al genoeg. De radio hoort niet met je centrale deurvergrendeling mee te schakelen
@rene:
Hij schakelt juist ook niet mee met de CV! Ik wilde alleen even zeker weten dat hij wel vanzelf uit gaat. En dat hij niet gewoon constant stroom trekt
Als je het contact er af haalt gaat die zo’n minuut door en dan houd hij op, totdat je of een deur opend of de boel van slot haalt.
Op de achterdorpel zit een stripje met 2 strepen in de lengterichting van het lijstje.
Die dorpels ken ik…
Die radio, als je hem aan zet zonder de motor te starten, gaat hij dan na een tijdje uit?
BIG charlie schreef:Einepyk schreef:Nu nog even kijken met het automatisch op slot gaan. Er zit wel een knopje die je in kan drukken
Dat knopje moet je ( met contact aan ) minstens 5 seconden blijven indrukken.
Dan krijg je een bieptoon en op uw display de melding ” automatische vergrendeling aan”.
Veel plezier nog met je Picasso.Greetz
BIG charlie
Is dit bij alle xsara-picasso’s het geval?
welk knopje bedoel je precies? is dit het knopje met het slotje op? Ik mag dat van mij zelfs een minuut indrukken,er zal niets gebeuren.
Of heeft het te maken met uitvoering,bouwjaar,...?
Groetjes
stalsie schreef:welk knopje bedoel je precies? is dit het knopje met het slotje op? Ik mag dat van mij zelfs een minuut indrukken,er zal niets gebeuren.
Of heeft het te maken met uitvoering,bouwjaar,...?
Groetjes
Het is idd dat knoje met het slotje op.
Ik dacht nochtans dat dit bij elke Picasso werkte.
Een vriend van mij heeft een model 2000 en daar werkt het ook perfect op.
De mijne was een eind 2005.
Effe testen met draaiende motor en dan dat knopje minimum 5 seconden indrukken…
Suc6
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
Hier werkt het niet. en die is uit 2002