Ik heb een Berlingo van nu 3 jaar oud . Tweedehands gekocht waar ik woon op Tenerife. Vanaf het begin problemen, een paar maanden .
Uiteindelijk naar een andere garage gebracht waar hij helemaal uitgetest werd. Niets aan de hand!
Ik heb ook gene problemen meer , alleen gaat er, om de maand, een waarschuwingslampje branden, oranje . Volgens mijn garagehouder zit de Berlingo vol met uiterst gevoelige senoren en iedereen krijgt er mee te maken vroeg of laat . Iemand hier een reactie op ?
mijne is 3 jaar en nog geen problemen gehad
mss als je ons kan vertellen over welk lampje je het hebt, dat we je verder kunnen helpen.
grt Tom
dat oranje lampje dat je verwittigd dat er iets aan de hand is !Het blijft soms wel een maand branden en dan opeens gaat het weer uit, zonder reden
Dat is het motorstoringslampje. Als dit aan gaat tijdens het rijden, slaat de injectiecomputer ook een foutcode op. Een garage kan deze storingscodes uitlezen.
En dat lampje moet normaalgesproken natuurlijk niet branden. Geweldige garage die vertelt dat dat wel zo hoort. Die maken zich er op een gemakkelijke manier vanaf zo.
ik heb de wagen in 3 verschillende garages laten nakijken. Allemaal zeggen ze hetzelfde, dat er in een Berlingo zo ontzettend veel sensoren zitten ..... bij Citroen hier op het eiland zelfde verhaal !
Ontzettend veel sensoren .... maar dat wil niet zeggen dat ze dan niet moeten werken.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ik vraag me soms af,hoe dat sommige garagisten aan een citroën concessie geraken??
Blooper1963 schreef:Ik vraag me soms af,hoe dat sommige garagisten aan een citroën concessie geraken??
de 1e les dat de garagisten leren , in de garagistenschool is :
“hoe maak ik een faktuur” !
1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII
BERLINGO
Mijn Berlingo is van 2004 met 90000Km op de teller, en ik heb (gelukkig) nog nooit geen problemen gehad met storingen. Vervelend voor je!