Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Behalve het fantastische etiquette is de french follies een heerlijke wijn. ik kan het weten want ik heb hem onlangs nog getest zij de firma Jos Rijnaarts. (waarvan een van de eigenaren een citroen liefhebber is en mehari rijder ) De french follies bestaan uit de volgende soorten: Syrah Merlot, Spicy Red, Fruity Red en Bright & crisp waarvan de laatste 2 voorzien zijn van het 2CV etiquette. Het citroen-forum.nl kan het volgende aanbieden: een mix doos met 6 flessen naar keuze voor 33.50 euro incl. btw Je kunt aangeven in de opmerkingen van je bestelling hoe je het wilt hebben. evt kan het ook per fles a 5,50 euro, maar dan komt daar nog 5,50 euro verzendkosten bij. alles wat afgehaald word in heerhugowaard kun je 5,50 euro verzendkosten aftrekken. geef dit ook duidelijk aan in je bestelling.
kijk even in de shop voor verdere details.
en afhalen tijdens de retromobile….??
(‘t is maar een idee….)
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
- ID/DS D-Super
of bedoel je citromobile?
unk!! ops: ops:
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
5,50 EURO PER FLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat moet dan toch wel verdomd goeie wijn zijn….......
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Bas schreef:5,50 EURO PER FLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat moet dan toch wel verdomd goeie wijn zijn….......
Gierige nederlanders? ... Neuuhh
ops:
Hehehe
Ik weet niet waar jij je wijn normaal haalt maar voor dat geld heb ik bijna 2 flessen….... 1 van de GROTE voordelen van een C5 break…... Ieder jaar op vakantie naar Frankrijk, inslaan in bulk…...
Jammer genoeg is het na een maand alweer op…..
- ID/DS D-Super
ten eerste is het idd goede wijn…
ten tweede is mijn transport van frankrijk naar NL niet gratis.
ten derde wil ik voor het werk wat ik er aan heb ook een paar duppies per fles verdienen voor het forum
ten vierde is dit exclusief.. je kunt het hier kopen via het forum of rechtstreeks bij de importeur, maar dan ben nog iets meer kwijt.
Bas schreef:Ik weet niet waar jij je wijn normaal haalt maar voor dat geld heb ik bijna 2 flessen….... 1 van de GROTE voordelen van een C5 break…... Ieder jaar op vakantie naar Frankrijk, inslaan in bulk…...
Jammer genoeg is het na een maand alweer op…..
... mopje over mijn allerliefste noorderburen mag toch af en toe
Die prijs is speciaal voor de zogezegde verzamelaars/liefhebbers, ander etiket erop en je bent 2cv aan het slurpen. Wanneer wordt de eerste BX-wijn op de markt gebracht? Leuk wijntje heb je inderdaad al voor de helft van de prijs.
Maar idd, alles is niet gratis en er moet toch wat aan verdient worden ... zoals Erik zegt.
Groeten vanuit het regenachtige België
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Re: citroen 2cv wijn in de shop
5.50 euro is zeker een goedkoop prijsje voor een goede wijn hoor. Tenzij je Aldi-wijn van 2.00 euro gewend bent .
Alleen die namen zeg: ‘french follies’, ‘Spicy Red’, ‘Fruity Red’ en ‘Bright & crisp’. Klinkt als goedkope breezer achtige frisdrank . Maar ongetwijfeld heeft Erik een heerlijk wijntje uitgezocht!
Re: citroen 2cv wijn in de shop
Geen slecht woord over de Aldi!
Re: Citroen 2cv wijn in de shop
M&M schreef:Handjes schreef:Tenzij je Aldi-wijn van 2.00 euro gewend bent .
Da’s slootwater
Da’s helemaal geen slootwater…..... In het tempo waarin bij ons de wijn er door heen gaat is dit naar de gegeven omstandigheden en de prijs een prima zuipwijn…. Als ik goeie wijn wil ga ik wel naar Frankrijk….
Maar ik misgun Erik geen inkomsten. Hij houdt ten slotte dit forum in de lucht.