Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Een Saxo, met name in VTS/VTR-uitvoering is een fraaie wagen. Ik heb er zelf twee gehad (een 1.1 X en een 1.6 VTS). Vooral die laatste vond ik prachtig. Maar, een Saxo kun je ook om zeep helpen. Zoals bij de volgende is gebeurd
http//myweb.tiscali.co.uk/citroensaxos/images/yoursaxos/ben2/5.jpg
http//myweb.tiscali.co.uk/citroensaxos/images/yoursaxos/stephen2/1.jpg
http//myweb.tiscali.co.uk/citroensaxos/images/yoursaxos/stephen2/2.jpg
http//myweb.tiscali.co.uk/citroensaxos/images/yoursaxos/adam/4.jpg
http//myweb.tiscali.co.uk/citroensaxos/images/yoursaxos/adam/5.jpg
http//myweb.tiscali.co.uk/citroensaxos/images/yoursaxos/jason2/2.jpg
photo 44 schater
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
:kots
[ouwelullenmode]
Ach, het houdt ze van de straat.
Anders halen die jongens toch maar rottigheid uit…...
[/ouwelullenmode]
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Re: En dan nu: hoe verknal ik m’n Saxo!
Hmmm, hier moeten ze nog een gepaste emoticon voor uitvinden
Heb het nooit gehad met engelse tuning, vaak nogal fors overdreven. Ik hou van strakke dingen, met een verlagingssetje en een mooi setje alu heb je vaak al een mooier resultaat.
jammer van die auto’s. Die engelsen weten wel wat overdrijven is.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Sommige zien er wel geinig uit en ja het is tunen he dus ieder z’n eigen smaak
Ja natuurlijk “ieder zijn meug” Dat zei mijn Opa zaliger altijd en dan nam ie nog een slok jonge jenever.
Maar cry hier word ik niet vrolijk van. Sjonge jonge wat een rotzooi! Bovendien..Tis niet voorbehouden aan onze engelse buren. Hier zie ik ook steeds vaker van die “fast and furious” wannabe’s. Een simpel 1400 civicje met formule 1 apiraties en onbegrijpelijke tribals. Velgen die meer waard zijn dan 5 x de dagwaarde van betreffend voertuig en meer plastic dan 3 genarties tuppenware vrouwen aan de man/vrouw kunnen brengen..
Tis voor mij onbegrijpelijk Ja natuurlijk “Ieder zijn meug”....
Opa je had gelijk! PROOST! )
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Ohh zijn dat auto’s…
Animal triste post coitum
Ja bagger,
Je kan te ver gaan met tunen.
Jammer om de karretjes zo’n pijn te doen!
De Saxootjes zijn zo’n beetje een cult-wagen geworden in tuning-middens ; goedkoop wagentje in aanschaf - niet te zwaar - pittig motortje - véél tuningmateriaal beschikbaar.
Net zoals vroeger de Golf en 205 dus.
Och ja, laat die jongelui hun spaarcentjes er maar insteken.
Lekker allerlei ombouwwerk en dan de boel kapotknallen tegen muurtjes en paaltjes…
Hou effe in je achterhoofd dat ze met die centjes wel zorgen voor werkgelegenheid in de automobielsector, en dat is toch alleen maar positief niet?
Greetz,
Dieter
Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
dieterwieter schreef:
Hou effe in je achterhoofd dat ze met die centjes wel zorgen voor werkgelegenheid in de automobielsector, en dat is toch alleen maar positief niet?
Greetz,
Dieter
om maar te zwijgen over de stijgende verzekeringkosten voor jeugdige autorijders…en dat zijn er ook veel…..
Ik mag gelukkig niet klagen
Serge schreef:Ohh zijn dat auto’s…
Lekker dan ik al die tijd maar denken dat het ongelijde projectielen waren.
Of mislukte prototype’s
Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven
Re: En dan nu: hoe verknal ik m’n Saxo!
SAMBXSPORT schreef:Hmmm, hier moeten ze nog een gepaste emoticon voor uitvinden
Deze??
:kotsen :28
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ik vind het wel sterke staaltjes van “pimp my Saxo”, errug bling-bling!!! Ook niet echt mijn smaak, maar best creatief hoor. Momenteel is er een levendige cultuur ontstaan in het pimpen van compacte hatchbacks, dit waarschijnlijk als gevolg van het feit dat jongeren blijkbaar tegenwoordig meer te besteden hebben. Deden we vroeger immers niet hetzelfde met onze brommertjes? Hoe sterk waren de verhalen wel niet over oneindig opgevoerde Honda MT-tjes en Yamaha’s FS-1’s, compleet met special-paint beschildering?
Uiteindelijk komen dit soort praktijken voort uit de onbedwingbare behoefte van een grote groep liefhebbers (jawel!!) om hun individualisme tot uitdrukking te brengen in hun vervoermiddel. En dat mag dan wat kosten… Ergens kan ik het wel begrijpen hoor.
Maarre, de eerste die mijn BX waagt op te geven voor De Grote Beurt gaat over de knie!!! :shoot
je haalt er wel de meest wansmakelijke exemplaren bij maar het kan ook mooier hoor.
Citroen C4 cactus 1.2 e-THP shine.