Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
[telsell]Superruim die Berlingo, echt ongelooflijk. U kunt gewoon niet zonder.[/telsell]
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Patrick, jullie komen toch met het hele gezin? Dat betekent dus Papa in de Peus met Caravan en Mama in de Ami. De kinderen mogen uiteraard kiezen met wie ze meerijden.
En nu niet zeuren over benzineprijzen en ‘ik ben bedrijfseconoom’ of dat soort onzin. Het is maar eens in de 5 jaar lustrum, dus je doet maar een beetje je best.
@Gompy: Het zijn twaalf Franse dames…
Is de hoeveelheid auto’s waarmee je komt nog te wijzigen trouwens? ik heb 1 ingevuld, maar als mijn ouders zo gek krijg om de rest daar vrijdag ook even neer te zetten (2 of 3 auto’s in totaal)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
hogervp schreef:[telsell]Superruim die Peugeot, echt ongelooflijk. U kunt gewoon niet zonder.[/telsell]
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
ik zal mijn gevederde vriendjes vragen om die Peus van jou eens onder handen te nemen!
@jaco: maar ik trap er niet in.
@Lars: jij kan wel een occasionmarkt beginnen daar!
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
hogervp schreef:@jaco: maar ik trap er niet in.
Ah toe Patrick, je laat me toch niet helemaal met de trax naar daar rijden om dan tussen al dat moderne blik te moeten staan?
Ik vind Patrick ook nogal kinderachtig bezig. Valt me tegen van je Patrick.
- Ami Super
graddus schreef:
Ah toe Patrick, je laat me toch niet helemaal met de trax naar daar rijden om dan tussen al dat moderne blik te moeten staan?
Je raakt mijn ziel Marc, maar ik ga echt niet met twee auto’s op pad.
Zijn er nou al eens nieuwe aanmeldingen? We houden het draadje inmiddels levend genoeg.
Patrick
Marc, kom jij dit weekend op mijn terrasje wat drinken? Je hebt immers zo’n mooie oude Trax, dat kan ik wel waarderen.
Zijn er nog meer mensen die met een mooie oude Citroën komen? Dan ben je ook welkom op het terras van het huisje op de camping.
- Ami Super
Het is nog niet helemaal verloren voor jou, Patrick. De oplossing ligt binnen bereik.
Ik kan het niet oplossen….
Ik heb alleen maar een automatische storingsgenerator.
Neem die komend weekend toch maar mee voor de zekerheid, je weet maar nooit wanneer die van pas komt.
jaco schreef:
Zijn er nog meer mensen die met een mooie oude Citroën komen? Dan ben je ook welkom op het terras van het huisje op de camping.
Is een Dyane uit ‘79 oud genoeg? Het was een roestig jaar, maar wel lekker
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
okay, ff een update…
Voor alle betalende kampeerders wordt een speciaal lustrum bordje gemaakt. Jullie krijgen voor donderdag een peebee met een linkje waar je dit speciale bordje kunt downloaden.
Kan iedereen die betaald heeft, of in de veronderstelling is dat hij op de kampeerlijst moet staan, ff controleren of dat idd zo is?
Dat iedereen dat bordje zichtbaar op de auto heeft lijkt me wel duidelijk, sterker nog, je mag er niet meer dan 2 op de auto hebben hoor
Als iemand zijn naam mist in de rij.. graag per direct dan ff melden…
Dit is bij mijn weten de laatste lijst van betalende kampeerders die zich hebben opgegeven. Ik twijfel momenteel nog ff over RobH en Visa1.4 TRS
Gompy
Jaco x2
Tilanus x3
Lucas Unger
Serge
Xsara Coupe
BX19TRS
DigiDaan
anti-kampeerder Sans Pareil
Hogervp x4
MarkV624
Graddus x2