Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Ik heb me opgegeven en het geld is al afgeschreven. Dus dit klopt
Tot vrijdag,
Alleen moet ik zaterdagochtend wel even weg
Visa 1.4 TRS schreef:Ik heb me opgegeven en het geld is al afgeschreven. Dus dit klopt
Tot vrijdag,Alleen moet ik zaterdagochtend wel even weg
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
gompy58 schreef:Visa 1.4 TRS schreef:Ik heb me opgegeven en het geld is al afgeschreven. Dus dit klopt
Tot vrijdag,Alleen moet ik zaterdagochtend wel even weg
Don’t worry, je bent gevonden
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
gompy58 schreef:okay, ff een update…
Voor alle betalende kampeerders wordt een speciaal lustrum bordje gemaakt. Jullie krijgen voor donderdag een peebee met een linkje waar je dit speciale bordje kunt downloaden.
Kan iedereen die betaald heeft, of in de veronderstelling is dat hij op de kampeerlijst moet staan, ff controleren of dat idd zo is?
Dat iedereen dat bordje zichtbaar op de auto heeft lijkt me wel duidelijk, sterker nog, je mag er niet meer dan 2 op de auto hebben hoor
Als iemand zijn naam mist in de rij.. graag per direct dan ff melden…
Dit is bij mijn weten de laatste lijst van betalende kampeerders die zich hebben opgegeven. Ik twijfel momenteel nog ff over RobH en Visa1.4 TRS
Gompy
Jaco x2
Tilanus x3
Lucas Unger
Serge
Xsara Coupe
BX19TRS
DigiDaan
anti-kampeerder Sans Pareil
Hogervp x4
MarkV624
Graddus x2
Visa 1.4 TRS
Bij deze: ik had eerst opgegeven met het hele gezin te komen, toen bleek mijn dochter geen vrij te kunnen krijgen, heb ik gecancelled, maar later via mail aan Serge aangegeven alleen te komen, en zijn refund daaraan aan te passen. Ik heb daar via mail geen antwoord op gekregen, maar via dit draadje heeft hij aangeven dat hij dat begrepen had. Ik zie mezelf niet op de lijst.
Ik heb me ook aangemeld, en betaald. (of het afgeschreven is moet ik eigelijk nog even chekken..)
Edit: Ja ik heb betaald!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Gompy
Jaco x2
Tilanus x3
Lucas Unger
Serge
Xsara Coupe
BX19TRS
DigiDaan
Hogervp x4
MarkV624
Graddus x2
Visa 1.4 TRS
GoofBlikscha
Zo klopt het dan dus.
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Nee, je bent dus Ambijamoelijkwoord vergeten…
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
gompy58 schreef:Don’t worry, je bent gevonden
Onkruid vergaat niet!
graddus schreef:Nee, je bent dus Ambijamoelijkwoord vergeten…
ah, nu snap ik ‘m… wordt ook een dagje ouder… mijn gedachten gingen niet verder dan Ambi komt niet
dan is het dus
Gompy
Jaco x2
Tilanus x3
Lucas Unger
Serge
Xsara Coupe
BX19TRS
DigiDaan
Hogervp x4
MarkV624
Graddus x2
Visa 1.4 TRS
GoofBlikscha
Ambijajance
ambijajance schreef:gompy58 schreef:okay, ff een update…
Voor alle betalende kampeerders wordt een speciaal lustrum bordje gemaakt. Jullie krijgen voor donderdag een peebee met een linkje waar je dit speciale bordje kunt downloaden.
Kan iedereen die betaald heeft, of in de veronderstelling is dat hij op de kampeerlijst moet staan, ff controleren of dat idd zo is?
Dat iedereen dat bordje zichtbaar op de auto heeft lijkt me wel duidelijk, sterker nog, je mag er niet meer dan 2 op de auto hebben hoor
Als iemand zijn naam mist in de rij.. graag per direct dan ff melden…
Dit is bij mijn weten de laatste lijst van betalende kampeerders die zich hebben opgegeven. Ik twijfel momenteel nog ff over RobH en Visa1.4 TRS
Gompy
Jaco x2
Tilanus x3
Lucas Unger
Serge
Xsara Coupe
BX19TRS
DigiDaan
Hogervp x4
MarkV624
Graddus x2
Visa 1.4 TRSBij deze: ik had eerst opgegeven met het hele gezin te komen, toen bleek mijn dochter geen vrij te kunnen krijgen, heb ik gecancelled, maar later via mail aan Serge aangegeven alleen te komen, en zijn refund daaraan aan te passen. Ik heb daar via mail geen antwoord op gekregen, maar via dit draadje heeft hij aangeven dat hij dat begrepen had. Ik zie mezelf niet op de lijst.
Ohjee, miscommunicatie alom. Ik meende uit je mail te hebben begrepen dat je helemaal niet zou komen en heb je complete betaling terug laten storten… Maar goed, tof dat je toch komt! Als het geen moeite is, zou je dan nog eens de betaling voor jezelf over kunnen maken?
Edit; net nog ff gekeken in de mail, maar daar vind ik alleen die waarin je schrijft dat je niet kunt komen, die andere mail heb ik niet gehad….
Animal triste post coitum
Actuele lijst Verjaardagskampeerders:
Gompy
Jaco x2
Tilanus x3
Lucas Unger
Serge
Xsara Coupe
BX19TRS
DigiDaan
Sans Pareil
Hogervp x4
Graddus x2
MarkV624
ambijajance
Visa 1.4 TRS
En nog 2 aanmeldingen!:
Actuele lijst Verjaardagskampeerders:
Gompy
Jaco x2
Tilanus x3
Lucas Unger
Serge
Xsara Coupe
BX19TRS
DigiDaan
Sans Pareil
Hogervp x4
Graddus x2
MarkV624
ambijajance
Visa 1.4 TRS
Mirjam en Pieter
Met welke auto komen jullie eigenlijk? Ik kom iig met de ambu; matrasje er in en ik lig net zo lekker als thuis!
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik zou graag met de TA komen, maar dat ga ik toch heel erg laten afhangen van de ontwikkeling van het weer en dat ziet er vooralsnog niet heel erg gunstig uit. Het is tenslotte maar net aan de andere kant van Nederland, dus we zijn al even onderweg. Als ik dan de hele weg 90 ga rijden met de TA wil ik daar wel een beetje van kunnen genieten en of dat in de regen nou meteen zo zal zijn. Maar we hopen natuurlijk het beste (en anders is het gewoon met de Berlingo natuurlijk, val ik daar ook niet zo uit de toon).