2 van de 2
 < Vorige 1 2

2 manuals
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 april 2004 01:16 AM
  [ # 16 ]

De BX Haynes manual in PDF is superrr.
Met de nieuwste versie van Adobe Acrobat reader kan je het document ook op trefwoorden doorzoeken. Je krijgt dan rechts in het scherm een lijstje met links naar het trefwoord, welke je dan kan aanklikken.

Heb zelf geen BX, maar een ZX, maar de 1.4i TU motor is hetzelfde als die van de BX. Heb gisteren een nieuwe Km-Teller kabel gemonteerd.
Kreeg dat ding niet los van de motor (onderste stuk), heb in de handleiding van de BX gevonden, hoe deze los te maken is.
(Bleek dus erg simpel te zijn achteraf)

PS: Ik heb de Haynes manuals gezien bij de Donner, ze kosten iets van 30 euro en zijn gedrukt op dun krantenpapier. En daar betaal je dan dik 30 euro voor Wink

Profiel  

DaanDus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 310

Gepost: 07 april 2005 08:09 PM
  [ # 17 ]

Ik wil dit alles fijn downlaoden, maar het LUKT NIET…..

Doe ik iets verkeerd,ben ik gewoon lomp of klopt t?

Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen? confused

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 april 2005 10:28 PM
  [ # 18 ]

chek even het download topic, daar staat wat er zoal veranderd is sinds vorig jaar.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook