2 van de 2
 < Vorige 1 2

sloperij foto’s GAOS Emmeloord
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 03 april 2005 11:55 PM
  [ # 16 ]

Re: sloperij foto’s GAOS Emmeloord

citroen23 schreef:

WHAT THE FUCK  Exclamation  Exclamation

Een Axel  Shocked  Shocked

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 04 april 2005 12:04 AM
  [ # 17 ]

Dan staat die toch op de juiste plek? Er zijn denk ik weinig Citroënisten die dat ding een warm hart toedragen. In Roemenië heette dat ding toch Oltcit? Spreek dat maar eens hardop uit .......ja precies Laughing

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 04 april 2005 12:06 AM
  [ # 18 ]

Ik ga er dinsdagmiddag ff heen. Wie gaat mee?

Die GT en die andere BX type 1 moet ik ff zien. Ik kan de bumpers namelijk wel gebruiken voor m’n BX Leader.

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7308

- SM 2.7 carb
Gepost: 04 april 2005 12:08 AM
  [ # 19 ]
XBXG schreef:

Ik ga er dinsdagmiddag ff heen. Wie gaat mee?

Die GT en die andere BX type 1 moet ik ff zien. Ik kan de bumpers namelijk wel gebruiken voor m’n BX Leader.

vanuit breda fff naar emmeloord Shocked  zoooooooooo;
jij hebt echt het groene (lhm) bloed in je aderen Very Happy

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Gepost: 04 april 2005 12:09 AM
  [ # 20 ]

Nee, dit is met voorsprong de slechtste Citroën ooit gemaakt. Daarom zie je ze dus ook niet meer. Ik denk dat de gemiddelde levensduur van een Axel een jaar of 5-6 was. Maar daarom is het des te leuker er nog een te zien. In Rotterdam rijdt nog een hele mooie rond, licht blauw metallic. Een van de laatste rijdende exemplaren in NL.

Zie hier:

http://62.95.94.132/gallery/album27 Axel

PS maak een paar leuke foto’s van die rode Axel Wouter, als je dinsdag gaat?

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 04 april 2005 12:13 AM
  [ # 21 ]
CitroenAZU schreef:

Maar daarom is het des te leuker er nog een (Axel) te zien.

Weet ik wel Wink
Daar lag toch een 1300 GSA-motor in?

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

Gepost: 04 april 2005 12:17 AM
  [ # 22 ]

Ja in de 12TRS wel. Verder was er een Axel Basis met een 1100 en in Roemenie zelf werd ie ook als 2 cilinder geleverd.

In NL dus alleen:

Axel
Axel 12TRS

In Frankrijk

Axel
Axel 11R
Axel 12TRS

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 04 april 2005 12:23 AM
  [ # 23 ]
CitroenAZU schreef:

In Frankrijk

Axel
Axel 11R
Axel 12TRS

De Axel is ook geleverd als Axel Entreprise:
(foto in 2004 gemaakt in de buurt van Orléans)

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 04 april 2005 12:31 AM
  [ # 24 ]

Axel’s zijn stoer. Ze zijn grotesk aan de buitenkant maar hebben een mooie dash (dat vind ik belangrijker anders reed ik ook geen type 1 BX) en heeft 1 van de edelste motorblokken uit de geschiedenis (vind ik dan).

Te kleine auto voor z’n belachelijke verbruik. Totaal misbaar. Daarom juist leuk als rijdend rariteitenkabinet voor de gefortuneerde excentriekeling.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

Gepost: 04 april 2005 12:34 AM
  [ # 25 ]
XBXG schreef:
CitroenAZU schreef:

In Frankrijk

Axel
Axel 11R
Axel 12TRS

De Axel is ook geleverd als Axel Entreprise:

Ja klopt. Ik heb daar nog een folder van.

[size=2](foto in 2004 gemaakt in de buurt van Orléans)

Gave foto! EEn 11R zie je al helemaal nooit!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 07 april 2005 06:24 PM
  [ # 26 ]

Nou, ik ben er ook geweest. Op dinsdag enkel wat foto’s gemaakt en wat klein grut meegenomen (typeplaatjes enzo). Gister was ik er weer, en heb toen de voorbumper van die schitterende GT (LT-19-PN) en de achterbumper van die BX 16 TRS automatic type 1 meegenomen voor…. € 25 Exclamation  Echt hele nette prijzen hebben ze daar, en je mag van allerlei gereedschap gebruiken: zo heb ik die 16 TRS moeten opkrikken met 2 krikken om er wat velgen onder te leggen, om zo de bumper eraf te kunnen halen.

Kijk en geniet:

Hier is weinig van over…..  Shocked  Shocked

BX 16 TRS automatic type 1, kleur Bleu Romantique (ETPcR):

Electrisch dakraam met standaard BX-schakelaartje Shocked  Shocked

GSA Spécial, “beetje roestig”...  Laughing
Toen ik de motorkap open wilde doen hoorde ik het metaal kraken… Toch maar niet open gedaan dus… Wink

Hier zat een linker spiegel op een C15….. Shocked

Axel Exclamation  Exclamation
Nog nooit eerder op een sloperij gezien.

En dan die onwaarschijnlijk mooie BX 19 GT (kenteken: LT-19-PN) in de kleur ENMcR (nog nooit van gehoord, maar ik denk dat het een voorloper is van Bleu Saphir (ENUcR)). Vooral het interieur was als nieuw:

Hier de 2 bumpers die ik voor € 25 heb meegenomen: de voorbumper van de GT en de achterbumper van de TRS automatic:

Toen met Jan Drenth mee (die er ook was om de kabelboom van de boardcomputer te demonteren van de GT). Bij Jan thuis ff de voorbumper gewisseld:

Het reultaat:

Het ziet er niet helemaal origineel meer uit met die GT-strips en gaten voor de mistlichten, maar het ziet er wel beter uit dan die lichtgrijs gespoten bumpers.
En ik heb eindelijk de mistlampsteunen gevonden waar ik zo lang naar op zoek was:

Zo, ondanks de afstand naar Emmeloord ben ik blij met mijn aanwinsten. GAOS is echt een van de mooiste sloperijen in Nederland Exclamation  Exclamation  Exclamation

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 07 april 2005 06:47 PM
  [ # 27 ]
Blueduck schreef:

Ok, ik zei t als geintje van die meeting daar… maar als ik die fotoos zo zie, Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  ze hebben daar echt meer dan genoeg liggen zeg! En aan die rode eend zit nog wel wat plaatwerk wat ik zo eruit wil slijpen om t in mn eigen koets te bakken.
Dus iemand een datum??? Laughing  Razz

Volgens mij gaat Marten Postma er aanstaande zaterdag naar toe, om wat Vert Triton plaatdelen te demonteren.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 07 april 2005 07:12 PM
  [ # 28 ]

Emmeloord is niet eens zoi verschrikkelijk ver weg voor mij ...

Misschien toch maar eens kijken daar.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 07 april 2005 09:48 PM
  [ # 29 ]
deur63 schreef:

Shocked ziet mijn oog daar een best wel schaarse donker rode BX staan.. wat is dat toch een prachtige kleur…

Jaja, het is een BX 19 TZD, dus nog een luxe uitvoering ook.

Profiel  

punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 592

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 08 april 2005 02:44 AM
  [ # 30 ]

2cv’s op de sloop, dat zie je niet meer zo vaak. Slopers bij ons in de buurt geven ook al toe dat dat een zeldzaamheid wordt.

Ik heb er ooit 2 gezien, bij verschillende slopers. 1 vroeg er nog 300,- voor, maar dat was veels te veel voor het wrak wat er stond. Shocked

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook