Nee.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Nee.
Ja.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Extra gewicht van allerlij sticksels maken de prestaties van een 1400 KKE ook niet echt indrukwekkender trouwens.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
karel schreef:BasisBIX schreef:Als ie toch langzamer is als een 1400?
Waarom koop je dan niet meteen een 1400
Ik weet nog wel een mooie Deauville te staan.
Rofl kom maar met die peutville. Ik heb namelijk gewoon een keer behoefte aan de auto die gewoon rijdt. Spuit hem wel direct oranje ivm EK.
@ basisbix. Vernaggel jij hem dan ff met stikkers!! Alvast bedankt!!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Ik ga morgen eens kijken of ik de KKE letters voor jouw nieuwe schoonheid kan scoren.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Extra gewicht van allerlij sticksels maken de prestaties van een 1400 KKE ook niet echt indrukwekkender trouwens.
KKE????
Dat ken ik (nog) niet
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BX19TZI schreef:
@ basisbix. Vernaggel jij hem dan ff met stikkers!! Alvast bedankt!!
Graag gedaan hoor
Wanneer kom je langs met dat ding.
Heb alvast een heleboel stickers voor je klaar liggen
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BasisBIX schreef:PrutsyLJ schreef:Extra gewicht van allerlij sticksels maken de prestaties van een 1400 KKE ook niet echt indrukwekkender trouwens.
KKE????
Dat ken ik (nog) niet
Dat is Koos Kansloos Edition!
Dat past perfect bij deze gti.
Bedankt Ruben!!
Btw schietr eens op met die bumpers ouwe!!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
BasisBIX schreef:BX19TZI schreef:
@ basisbix. Vernaggel jij hem dan ff met stikkers!! Alvast bedankt!!
Graag gedaan hoor
Wanneer kom je langs met dat ding.
Heb alvast een heleboel stickers voor je klaar liggen
Ik zou zeggen wanneer ik ooit tijd heb en jij ook dat zou wel handig zijn.
Je mag overal stikkers plakken. Bij een 1400 BX doet me dat namelijk helemaal nothing!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Op je voorruit dan maar
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Die sticker heb ik juist vanmiddag professioneel verwijdert!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
PrutsyLJ schreef:Die sticker heb ik juist vanmiddag professioneel verwijdert!
lol
http://www.stikkerland.nl kan je raamstikkers laten maken met eigen tekst… bijvoorbeeld:
Bx GTI Koos Kansloos EDITION
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Zo vanmorgen de auto naar de garage gebracht voor een nieuwe d-riem en een verse APK. Verder stond ik inmiddels al 2x stil langs de snelweg met de auto.
Ik rij 120. En opeens lijkt die wel te ontkoppelen ofzo. Auto schiet in de vrij en km teller zakt ook meteen naar 0 (terwijl ik nog 100 rijd) Moter loopt keurig stationair al zoekend naar een mooie plek @ de vluchtstrook.
Wat kan dit zijn?
Ik denk zelf dat het aan de afstelling van de bak ligt. Want ding gaat al bij 57 km/h naar de 4de versnelling. Dat vind ik veel te vroeg. De auto maakt dan zo’n 1500 toeren. Ik kan zelf geen versnelling kiezen dus dat schiet niet op.
Ik ga deze week wel weer even aan de afstelling prutsen. Eerst maar afwachten of dat ding nog verse APK krijgt van de week. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen meer te maken om de d-riem.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hopelijk valt de APK mee…..
En ik denk dat het waarschijnlijk te maken heeft met de afstelling van de bak…..
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!