Hallo,
Kon vandaag eindelijk mijn C6 ophalen, rijdt geweldig, 7° hemel.
Ik heb wel een vraag betreffende de al dan niet correcte uitrusting van een C6 2.2 HDI. Helaas merk ik dat de uitrusting en kenmerken (de lijsten met de “bolletjes”) zoals je die op Citroen kon downloaden (ik heb begin april gekocht, geldige lijst 10 oktober 2007) bepaalde (strategische ?) lacunes omvat.
Zo staat er in de kenmerken expliciet dat er een CD wisselaar in de koffer zou zitten wat niet het geval is (maar wat ik niet zo erg vind). Wel erg vind ik dat de auto niet voorzien is van het pack lounge : omdat dit geen optie was ging ik ervan uit dat dit standaard was op de exclusive. Was dit dan niet correct?
Iemand gelijke ervaringen of suggesties ?
Bedankt!
De cd wisselaar zat op de C6 toen deze nog was uitgerust met een RT3. Nu deze de versie met harde schijf heeft is deze wisselaar weg gelaten.
Het pack lounge is al een jaar uit de prijslijsten geschrapt.
Zoals gezegd kan CD wisselaar me niet zoveel schelen. Wat pack lounge betreft vind ik persoonlijk wel dat Citroen de eerlijkheid zou mogen hebben nieuwe brochures te laten drukken of de website aan te passen.
Maar geen van beide zaken kan die smile van mijn gezicht halen als ik de nieuwe aanwinst zie…
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gefeliciteerd met de nieuwe auto!
Gr Martijn
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Hier the same! veel veilige km’s met uw luxe dame
Na het downloaden en automatisch comprimeren van mijn eerste CD op de harde schijf in mijn C6 is er nog 99% van het geheugen beschikbaar…
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ik heb er al 389 files opstaan en heb nog 93 % beschikbaar!!! wat een luxe die harddisk
De Cd wisselaar heb ik zeker niet nodig,en nu mijn software geupgrade is naar versie 7.11-CD1616,heb ik weer een paar meer mogelijkheden met de juke-box!!hij herkent nu ook songs in het appleformaat!!
Pete schreef:Na het downloaden en automatisch comprimeren van mijn eerste CD op de harde schijf in mijn C6 is er nog 99% van het geheugen beschikbaar…
da’s logisch; 100MB is 1% van 10GB
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Kun je dat Pack Lounge nu dan helemaal niet meer bestellen?
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Volgens mij niet, en nochtans staat het in alle brochures en de handleiding, die je nu ook op de Belgische site kan downloaden.
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Hmm, zonde. Dan zal er later onder liefhebbers wel een run op exemplaren met deze optie gaan ontstaan.
het pack lounge zit gewoon nog in de Franse configurator (1300EUR). Evenals de Nederlands (als Pack Executive 2000EUR))
Opvallend is wel dat de kleuren momenteel beperkt zijn, wellicht neemt de productie van C5-3s in Rennes zo veel capaciteit in beslag. We zitten bovendien aan het einde van een modeljaar. De Luxemburgse configurator biedt zelfs al nieuwe kleuren (Suroit, Banquise) geen id of dat klopt.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gelukkig maar! Die optie vormt toch een van de belangrijkere bijzonderheden aan de C6.
Is het eenvoudig electrische pack lounge-achterzitplaatsen met bijbehorende apparatuur te plaatsen in een Exclusive met een normale achterbank? Of zijn de aansluitingen etc niet voorbereid?
Totaal aantal Berichten: 764
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
Met de introductie van de 3 liter Diesel is er veel veranderd aan onderstel maar ook bedrading.
Ik heb zo’n modificatie dus maar opgegeven.
Je kunt het gemakkelijk zien aan de reserve-band. Oorspronkelijk een zelfde maat als origineel (17”),
later een thuiskomertje. 18” passen er dus niet meer in. De elektrische schakelaars voor de pack lounge zitten in de deuren, bedrading in de auto is dus verschillend.