Mensen,
1:
Maandag de schijven en blokken vervangen. Nu hoor ik linksvoor een joelend geluid, houd op bij remmen. Bij demontage van oude schijven de klauw er helemaal af gehad waarbij het bovenste gedeelte uit z’n bussen gleed. Nu vrees ik dat dit een reden kan zijn en dat ik dus die klauw weer moet vervangen. Kan dat kwaad als het bovenste gedeelte uit de bus gleed? Het rubberen verende gedeelte waardoor het bovenste gedeelte terugveert is hierdoor uit de houder geschoten, heb hem echter wel weer terug gekregen.
2:
Ik heb de klauwen van de 1.9i gemonteerd ivm de dubbele geventileerde schijven. Deze klauwen bestaan dus uit 2 gedeeltes. Het bovenste gedeelte kan schuiven en zit met een soort cilinderbus met 2 verende rubbers ‘vast’.
Bij blokken vervangen kun je dan enkel dat bovenste gedeelte los halen zodat je niet de hele klauw hoeft te demonteren?
Ik moet morgen in alle vroegte voor mijn werk nog de klauw vervangen. Op zich klus van nix maar wil wel weten of het aangehaalde een oorzaak kan zijn.
Dank
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
Het betrof idd de klauw, bovenste gedeelte schoof niet goed meer.
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92