Hallo, op mijn xsara zit een teller waaraan je kan zien wanneer je weer een beurt moet geven.Aangezien ik de beurten zelf doe zou ik de meter graag weer op de juiste stand zetten,kan ik dat zelf doen of moet ik dan naar de dealer?
Re: onderhouds teller op goede stand zetten
glasman schreef:Hallo, op mijn xsara zit een teller waaraan je kan zien wanneer je weer een beurt moet geven.Aangezien ik de beurten zelf doe zou ik de meter graag weer op de juiste stand zetten,kan ik dat zelf doen of moet ik dan naar de dealer?
Bij een picasso zet je eerst het contact uit.
Dan houd je de knop van de dagteller ingedrukt, en zet je het contact aan.
Dan even wachten en zie je op je scherm 10 sec aflopen naar nul.
Dan laat je hem los en is ie gereset.
C4 Picasso 1,8i 16v Ambiance 2007
Bedankt, ik heb de teller weer op 20000km staan, werkt inderdaad bij de xsara break hetzelfde . Ik hoor nog wel steeds het piepje bij het starten (erg vervelend) weet je daar ook een oplossing voor?
glasman schreef:Bedankt, ik heb de teller weer op 20000km staan, werkt inderdaad bij de xsara break hetzelfde .
Ik hoor nog wel steeds het piepje bij het starten (erg vervelend) weet je daar ook een oplossing voor?
Zou zeggen draadje doorknippen (hahahah)maar dat doen we maar niet.
Nee helaas dat piepje zou ik niet weten.
Denk wel dat je dat piepje de mond kan snoeren om even naar je zekeringen kast te gaan en daat even de relais bekijken die dat piepje maakt en daar kan je een plakbandje over heen doen.Dan is het piepje zo goed als weg.
Dat piepje zit in een relais waarschijnlijk.
C4 Picasso 1,8i 16v Ambiance 2007