Mooi zo….
Zoiets als wat jij nu hebt gekocht, zoek ik al geruime tijd, maar dan in een TZD-turbo (berline).....ik dacht vorig jaar er eentje gevonden te hebben, maar uiteindelijk bleek het er toch eentje te zijn met verrotte veerpoten….en olie lekkage aan de achterkant motor. (cylinderkop)
Ik had hem omgeruild voor een 94’er Xantia TD….deze BX tzd-turbo was van 93.
Een kleur die je niet veel ziet bij een BX, wel veel ZX’en.
Af en toe denk ik weleens…...en NU heb ik eindelijk DE BX die ik zoek….maar je schrikt dan van de kosten die er weer zitten aan te komen…..wie mooi wil rijden moet (financieele) pijn lijden denk ik.
Gefeliciteerd! Mooi ding. Zorg dat je ‘m heel houdt (en je rijbewijs ook )
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
volgens mij heb ik nu wel een stempel van hardrijder op me!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Eens een boef, altijd een boef he
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Bram schreef:Mooi zo….
Zoiets als wat jij nu hebt gekocht, zoek ik al geruime tijd, maar dan in een TZD-turbo (berline).....ik dacht vorig jaar er eentje gevonden te hebben, maar uiteindelijk bleek het er toch eentje te zijn met verrotte veerpoten….en olie lekkage aan de achterkant motor. (cylinderkop)
Ik had hem omgeruild voor een 94’er Xantia TD….deze BX tzd-turbo was van 93.
Een kleur die je niet veel ziet bij een BX, wel veel ZX’en.Af en toe denk ik weleens…...en NU heb ik eindelijk DE BX die ik zoek….maar je schrikt dan van de kosten die er weer zitten aan te komen…..wie mooi wil rijden moet (financieele) pijn lijden denk ik.
Tja Bram, die TZD TURBO die je toen had was toch wel erg mooi om te zien.
Ik zal maar niet vertellen wat mijn GTI heeft gekost incl beurt, poetsen en aanschaf ...
maar dan heb je ook wat. Op de meeting heb ik veel mooie bx’en gezien maar niet eentje waarbij ik had die wil ik wel ruilen, dus kost wat maar dan heb je ook wat.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Deze had ik liever in de straat gezien vorige keer dan die golf
Hard rijden is idd leuk.
Ik ben ook een echte hardrijder, gelukkig nog nooit een dikke bekeuring gehad
Ik zie trouwens dat de bumpers van je gti niet meegespoten zijn, was dit niet standaard bij de GTI?
En het bumperlipje wat je er niet onder hebt hoort er volgens mij ook op te zitten standaard.
het bumperlipje komt nog. over 1,5 week.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
easternnl schreef:Tja Bram, die TZD TURBO die je toen had was toch wel erg mooi om te zien.
Ik zal maar niet vertellen wat mijn GTI heeft gekost incl beurt, poetsen en aanschaf ...
maar dan heb je ook wat. Op de meeting heb ik veel mooie bx’en gezien maar niet eentje waarbij ik had die wil ik wel ruilen, dus kost wat maar dan heb je ook wat.
Sorry Erwt ...even offtopic in jouw draadje. ops:
Eastern….ik reageer even in *mijn* draadje hierop, oke ?
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
BX16v schreef:...Ik zie trouwens dat de bumpers van je gti niet meegespoten zijn, was dit niet standaard bij de GTI?
En het bumperlipje wat je er niet onder hebt hoort er volgens mij ook op te zitten standaard.
Dat geldt wel voor de GTI van de BX type 3, maar de vroege GTI’s (aangeduid als 19 GTI, i.p.v. alleen GTI) van type 2 die nog niet van de rookkleurige achterlichtglazen waren voorzien hadden nog geen meegespoten bumpers en ook geen spoilerlip. Klopt dus wel.