Membraan van de brandstofpomp uitgedroogd. Even brandstof aanzuigen en een tijdje laten draaien. Vooropgesteld dat er een werkende accu aanwezig is natuurlijk
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_3968.jpg)
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
bij mijn dyane loopt het branstoffilter ook leeg na een tijdje stilstaan Zeker nadat ie uit de winterstalling komt. Vaak is het dan een kwestie van even doorstarten en ‘pompen’ met het pedaal. dan komt hij weer tot leven.
maar, hij ziet er wel PRACHTIG uit! ook mooi te zien het kleurverschil, waar de NL sticker op heeft gezeten. Dat zal een flinkel polijstbeurt worden.
groet,
michiel
Dank voor jullie tips. Met die brandstofpomp zal het wel goedkomen. Eerst de accu opladen En dank Paul voor het compliment. Heb je foto’s van die Franse Dyane in Rouge Corsaire? Volgens mij is mijn auto wel een keer overgespoten, want de vervangende deur is een slag donkerder dan de rest van de auto. Ze krijgt nog een goede poetsbeurt, dus wellicht is het kleurverschil straks niet meer te zien. Ik wil net zo’n NL-plaatje voor het kenteken hebben als op de beige. Zie de foto’s van gisteren om dat te bekijken.
Dit ontdekte ik vanochtend aan de onderkant van de asbak: http://www.flickr.com/photos/24230065@N04/2515314699/
Yvar.
Yvar, ze is toch zo mooi! En de gedachte dat ze nóg mooier zal worden maakt me al helemaal gek.
Die Vert Corsaire is ook leuk, Paul!
Nieuwstaat
Yvar
Paul, ik heb de foto’s gezien hoor De lak van de franse Dyane in Rouge Corsaire is erg ver heen. Mijn lak is nog wel te redden, maar rood blijft natuurlijk een lastige kleur.
Gisteren een nieuwe bankhoes -bruine skai-, een nieuwe clignoteurschakelaar en kachel- en afvoerslangen voor de rode gekocht. Had ik ook maar gelijk nieuwe remblokken voor de beige meegenomen, want die blijken bij nadere inspectie meer dan op te zijn ops: Het is nog net geen staal op staal, maar veel scheelt het niet. Wat vreselijk stom
Dank gaat uit naar meneer van Zon voor zijn oplettendheid
Morgen gelijk een setje blokjes kopen…
Yvar.
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_616.jpg)
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ik wil net zo’n NL-plaatje voor het kenteken hebben als op de beige. Zie de foto’s van gisteren om dat te bekijken.
Dat vind ik jammer.
De achterkant is juist nu zo schitterend in al zijn eenvoud.
Jeroen
Ik vind het wel wat hebben, zo’n NL-plaatje. Maar zo eenvoudig als het nu is, is ook mooi.
Yvar.
En de remblokjes liggen klaar om opgehaald te worden…
Wow wat een mooie Dyane
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
Hoi,
Alleen de uitlaat moet nog even dicht, dashboard en voorbumper vastzetten en dan kan de rode naar de apk! Ik heb vrijdagmiddag in de planning staan, maar door deze nevenactiviteiten: http://www.nufoto.nl/categorie/evenementen/page/6 http://gallery.zoom.nl/image/856354/html/1024/ in het weekend loopt het werk wat vertraging op
Yvar.
Vrijdag de 13e Gisteren na m’n werk een strak schema gehanteerd, maar het keuringsstation gooide roet in het eten door na 16:15 niet meer te kunnen / willen keuren… http://www.flickr.com/photos/24230065@N04/2578050943/ Stelletje
Zelf een hoop vertraging opgelopen door een niet werkende achter- en stadslamp, wat achteraf een geoxideerde zekering bleek te zijn. Had ik niet gecontroleerd en was ik maar direct naar het keuringsstation gereden
Volgende week vrijdag -pas- poging twee! Gisteren in ieder geval een paar kilometer met haar kunnen rijden
Yvar.
volgens mij mogen ze niet meer na een bepaalde tijd afmelden ivm evt steekproeven. die zouden anders te laat uitvallen. balen zeg. maarja geduld is een….
Geduld is een schone zaak en ik denk dat ze a.s. vrijdag ook wel zal worden goedgekeurd.
Het bestelde rode dak was binnen bij de importeur, maar bleek er later toch nog niet te zijn… Ik ben benieuwd.
Komende week heb ik in de avonduren wel wat vrije tijd en ga dan verder met het opknappen van het interieur.
Met sleutel 9 de veerpotten proberen in te draaien, maar ik kan geen slag maken. Hoe doen jullie dat?
Helaas het treffen van afgelopen weekend niet meer gehaald. Zo te lezen was het een prima weekend.
Yvar.
veel (lees: veeeeel) wd40 (elke keer weer even inspuiten) evt trekoog warm stoken. en ik pak altijd een grip tang. let hierbij wel op dat je de griptang goed afstelt en op het platte gedeelte van de trekstang klemt zodat je deze niet beschadigd.
suc6