Phase2 is afgerond, alle fotos ook weer binnenkort online,
Tijd voor phase 3, zal me eens gaan orienteren in een mooie versterker en leuke speakertjes van 20cm. Misschien dat ik ook meteen mijn subwoofer vervang, maar moet even kijken.
Vol onverwacht: schema aangepast gezien het feit dat ik vandaag velgen heb gekocht…
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Foto’s van de velgen?
Mzl Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
hey! ziet er leuk uit.. ga je hem ook nog verlagen?
ik heb namelijk ook t plan maar weet niet hoeveel ik moet verlagen
he rik, ik ook niet, moet even gaan meten met drempels e.d.
wil nml niet alles kaport rijden, en doe ik met huidige al net niet
Verlagen zonder andere bumpers is trouwens niet zown groot probleem
He Malibumaniac! Ziet er dik uit die voorbumper.. Ik heb m’n saxootje nu alweer bijna een half jaar en mijn plan was om hem netjes te houden, dat het geen circusauto wordt, je weet wel wat ik bedoel denk ik. Maar nu ik hem dus alweer een tjidje heb begint het toch wat te kriebelen. Ik wil hem eigenlijk wel super dik maken !
Spoorverbreders, alu velgen, K&N powerfilter en Sebring uitlaat zitten er al op, maar ik wil er eigenlijk een dikkere (nette) bumperset onder en eventueel verlagen.
Maar een paar vraagjes:
-Waar kan ik een voordelige bumperset krijgen?
-Hoeveel kost verlagen ongeveer?
-Wat zijn nadelen voor verlagen, behalve de drempels dan !?
-Hoeveel was je kwijt voor je velgen?
Succes met je project!
Citroen Saxo 1.4 VTS Sport
Met de Franse slag jouw Golfje voorbij.
he joeri, beetje laat misschien maar hier je antwoorden:
Bumper bestel ik altijd via autostyle dealer, kan je ze zelf opzoeken op de site of het dikke catalogus boekje - http://www.autostyle.nl
Let bij de saxo wel op dat je niet een verkeerde maatgeving pakt (VTR/VTS of ouder/nieuwer model) staat er soms wat onduidelijk, maar gewoon ZELF autostyle bellen is het snelste.
Verlagen kost je voor verlagingsveren zown 108 euro, maar ik zal dan op ze misnt gaan voor dempers en veren, kost je ongeveer 409 euro. 1 hint.. doe dit niet zelf als je geen ervaring hebt met het plaatsen van veren.. kan namelijk hard aankomen
Nadelen van verlagen? geen idee, nog niet gedaan en ook nog niet echt van plan.. Drempels is het grootste nadeel, maar ook (bij extreme verlaging) is hard remmen ook uit den boze…
Mijn velgens (schrik niet) waren 700 euro, incl 4 toyo TR-1 banden (145,45,R15)
hier ook de beloofde fotos:
Deze maand weer back to business!
tijdje druk gehad, en gewoon geen zin om te forumen…
deze maand in de bestelling:
- Achterbumper
- Einddemper
- Angel Eyes
- Luchtfilter of Xenon.. moet nog kiezen
eh zijn Angel Eyes geen variant op Xenon lampen ?
nee angel eyes kunnen zowel werken op xenon als halogeen, daar het een koplamp is, oftewel: is een benaming voor koplampen (halorims ookwel genoemd, komen voor op BMW 3 series i believe)
zit er dan geen verschil in de spiegel van de angel eyes voor de xenon en de halogeens
xenon inbouwen hefet niks te maken met spiegeling in je koplamp:
brandpunt blijft hetzelfde.. alleen lichthoeveelheid is anders.