Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ach ja, die 205/ 309 velgen horen er ook helemaal niet onder. Maar ik zag ze een keertje op een 1.6 Progress zitten, en het had wel wat…. Kwestie van smaak, en daarover valt niet te twisten. Ik hou zelf gewoon m’n ‘standaard’ 16v velgen eronder, staat best chic onder een TZD Turbo.
Re: BX velg
M&M schreef:Ik had onderstaande velgen onder mijn 19 TZi zitten ( met Citroën logo natuurlijk ) , stond erg netjes
Daar zitten ze verkeerd! horen op de mijne!!!!
Past niet, Rene…...je hebt te grote remschijven en 15’’ velgen…weet je nog wel ?
@#$^@%^$#%^!!!!!!!
ijn wel mooi!
maar wel een beetje ver weg
Bram schreef:Past niet, Rene…...je hebt te grote remschijven en 15’’ velgen…weet je nog wel ?
Met een hamer past alles
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 480
Geregistreerd: 30-07-2003
- Xantia Turbo Diesel Break
Ik denk dat je die bij elke beetje behoorlijke bandenzaak kan kopen
ook waar jij woont.
bx klassieker ??reactie op Web
web de prijs opdrijven is geen goed idee
kijk voor onderdelen eens op marktplaats rubriek citroen/ onderdelen
of onderdelen en dan citroen groet am
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ik vind dat er nu al wat biksen de klassiekerstatus beginnen te krijgen. Ik noem de GT, de Digit, de Sport en type 1 Break met GT klokken.
Ik heb zelf een Digit en ik vind het geweldig. Veert soepeler dan onze 14TE uit 1990, het benadert zelfs mijn GS X3.
En dat type 1 dashboard, type 1 of Digit, vind ik gewoon veel mooier dan een type 2/3.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:Ik vind dat er nu al wat biksen de klassiekerstatus beginnen te krijgen. Ik noem de GT, de Digit, de Sport en type 1 Break met GT klokken.
Ik heb zelf een Digit en ik vind het geweldig. Veert soepeler dan onze 14TE uit 1990, het benadert zelfs mijn GS X3.
En dat type 1 dashboard, type 1 of Digit, vind ik gewoon veel mooier dan een type 2/3.
Donderdag krijgt mijn TZD-turbo een verse voorraadbol (pomp tikt hevig bij ‘t remmen)....en alhoewel hij zeker niet *bonkt* zoals mijn vorige BX…zal ik hem toch maar eens bij Chyparse aanbieden…..en de bollen laten opboren (en vullen indien nodig)...het wordt ook veel bij Xantia’s gedaan….en veren daardoor een stuk beter.
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Het bewijs dat de bx een klassieker wordt:
een in schitterende staat verkerende basis type 1. Als mensen zelfs al aandacht aan de basis types gaan besteden en niet alleen maar meer de luxe en sport modellen, dan gaat het de goede kant op.
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Dát zijn nu eens gevaarlijke plaatjes…
je weet toch dat de meeste mensen hier een zwak hebben voor glimmend blik? (en kunststof-al-weet-ik-niet-juist-welke)
Ik bevestig nog maar eens dat BX’en klassiekers worden,
vooral série 1.
In zo’n witte TRD ben ik erachter gekomen dat een versnellingspook niet dient om met andere chauffeurs te communiceren…
leek ook zo hard op ‘n micro
Stuur versnelling of automaat zou Handsfree zijn? (waarom niet op zo’n leeftijd..):lol:
Maar idd is erg mooi om te zien dat zo’n “oude” autoen dan nog wel helemaal basis in originele staat te zien….
En dat terwijl ik de BX1 eigenlijk helemaal niet mooi vind…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Dankzij dat plaatje heb ik op ‘ja’ gestemd.
Schijt aan originaliteit.
ik ook…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI