Als je al flipt over een gebroken koppelingskabel (die kun je toch gewoon bestellen?) lijkt ‘t me inderdaad verstandig om een 504 te kopen…
McDean schreef:
TJa ik snap het opzich wel… maar als je hem schorst, waar laat je hem dan? dat is bij de meesten een probleem.
ik betaal 163€ in drie maanden voor een garage die ik gehuurd heb. Dus daar staat ie dan droog en veilig.
of dan bij een boer voor 200€/jaar…......
ik heb simpelweg de auto niet meer nodig en bovendien niet het geld om voortdurend met de BX te rijen.
in een jaar zijn weer wat verder en heb ik (hoop ik) meer geld ter beschikking.
en anders:
verkopen die handel(zo ver ben ik nog niet)
Harm schreef:Als je al flipt over een gebroken koppelingskabel (die kun je toch gewoon bestellen?) lijkt ‘t me inderdaad verstandig om een 504 te kopen…
grapjas!
schorsen kost je ook nog een bepaald bedrag in zoveel maanden….
Autofan schreef:schorsen kost je ook nog een bepaald bedrag in zoveel maanden….
Nee hoor; alleen jaarlijks mag je even bij het postkantoor langs; je betaalt het normale tarief de 1e keer, of het lage bij autoos vanaf 15 jaar. Het lage tarief bij verlenging. Op tijd verlengen, anders ben je de klos.
Schorsen (normaal tarief) € 68,00
Schorsen (laag tarief) € 22,70
Schorsen na opheffen schorsing € 113,50
zie hier
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
deze GTI valt dus in het lage tarief, 22,70 dus
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Nou nou Peter, het gaat weer goed met je
Maar euhm je hoeft niet een hele bx aan onderdelen mee te zeulen hoor (alhoewel, trailertje achter de auto hangen met een reserve BX erop zie ik eigenlijk wel zitten, sta je met een platte band pak je je reserve BX, niets geen gezeik met reservewielen) Maar de vorige eigenaar van mijn 16V heeft een aantal maal de koppelingskabel geknapt gehad, en daarom ligt er al zo lang ik hem heb een reserve in de kofferbak, en dus zal ik die nooit nodig hebben (afkloppen) maar goed, je hebt al een kabel gevonden? ik was straks bezig met de HY en dus niet in Roermond anders had ik misschien nog even in de teringzooi in Roermond kunnen duiken voor je, maar das achteraf gelul he!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
begrijp ik het verhaal van Karel goed kost het om mijn bx van 1988 voor de eerste keer te schorsen maar 22,50 euro
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Jawel, maar mocht je hem binnen 3 maanden weer ontschorsen dan moet je de belasting alsnog met terugwerkende kracht betalen, dus daar moet je wel rekening mee houden.
En je moet de auto ieder jaar opnieuw schorsen anders verloopt de schorsing en moet je weer belasting en verzekering betalen.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
En: de APK-plicht vervalt ZOLANG de auto geschorst is.
Verzekeren MAG maar hoeft niet.
De 3-maanden regel is inderdaad iets om rekening mee te houden.
Verder vind ik het VAN DE ZOTTE dat je moet betalen om niet in je auto te mogen rijden. Maar goed, het went.
Ich bin ein Breaker
maar….....
here we go again
hoe kan dat??
Ik had gisteren dat kabel bij APR in Roermond besteld. Volgens hun moest het vandaag in de midag voor mij klarliggen.
Dus ben ik om 9.00 naar mijn afspraak naar Roermond en wilde retour dat ding komen ophalen(wilde ik ja)
was maar niks!
dat kl*tekabel is nergens te verkrijgen en zo stond ik dom te kijken(wat nu?)
Oke heeft die vent het nog eens besteld, moet 15.30 voor mij op de plank liggen. 15.30 die vent gebeld en alweer niks
Ik dat ding de derde keer besteld en gezeggd dat ik dat mooi kl*te vind!
Terug met de fiets en ik dacht van een verloren dag worden twee(morgen ook, dus)
momentje…...
stond er niet een poosje geleden een BX bij de Heynen(sloper) in Venlo??
van thuis zitten heb ik ook niets en zo ben ik dan met de fiets naar het station en vervolgens met de trein naar Venlo.
Vandaar verder met de fiets naar Heynen. en…...
daar stond dat hok en het begon hard te regenen
de deur open de motorkap open, vijf minuten later had ik de handel eruit(effe nog een km-teller kabel bij) en naar 5€ ingeleverd te hebben, zeiknat terug naar het station.
naar mijn autootje, kap open, kabel vast, sleutel om en gaan…...
dat nieuwe kabel(als ik hem nog krijg)flikker ik idd in de kofferbak
zo morgen dan naar de PUG504
zo vandaag effe naar de PUG504 geweest en…....
waardeloos dat ding, slechte lak en dat van voor tot achteren(noemt die vent licht optisch werk)
dorpels matig…..
maar nog erger, kwam die vent met een dikke cigaar uit te auto stappen(dat viel echt helemaal tegen)
en onderhandelen wil hij ook niet, zij hij van vooraf…....
dus dat was zeker niets…....had ie niet nog een andere leuke oldtimer staan van 1964 en nee, geen franse maar een droomwagen(met rode lederen bekleding)
5 ruggen is ook niet niets, maar da zal ik echt iets moois hebben, alhoewel dat grijs tegenvalt(de kleur dus)
Totaal aantal Berichten: 6134
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Tssssk.
Al die moeite voor nop.
Wat komt er nu eigenlijk?
Hilko16TZI schreef:Tssssk.
Al die moeite voor nop.
Wat komt er nu eigenlijk?
“Heckflosse” van 1964 op LPG. Oke, ik weet nog niet hoe die loopt en in welke staat die is….....
en ik weet ook niet, of ik nog dit jaar koop…...en of die mijn BX inruild(dat denk ik niet)
misschien komt er weer en BX, die zijn simpelweg voor een prijkje te koop