27 van de 194
« Eerste  < Vorige 25 26 27 28 29 Volgende >  Laatste »
   
De SM van Waterman: is verkocht.
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10263
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 05 juni 2008 03:52 AM
  [ # 391 ]

Gefeliciteerd!!

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 05 juni 2008 01:36 PM
  [ # 392 ]

Toppertje Wasserman!

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 07 juni 2008 12:36 AM
  [ # 393 ]

Gisteren een rondje door de stad met de sm gedaan…. wat een bekijks! Met name omdat er nogal wat stoom onder de kap vandaan kwam Shocked  Blijkt dat de waterpomp toch best wel heftig aan het lekken is Laughing  fukkerdefukfuk… Evil or Very Mad  dus dat moeten we dus even op gaan lossen. Retourtje naar Walter dus weer Very Happy

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 11 juni 2008 11:51 PM
  [ # 394 ]

Vandaag weer even met de Sm aan de gang geweest: één van de veerbollen aan de voorzijde deed nog maar erg weinig. Ik heb de twee bollen maar eens losgehaald, waarbij er uit de linker voorveerbol een behoorlijke straal lhm begon te pissen Laughing  Ergo: bol leeg, of membraam naar de klote…. Sad

Vervolgens met de beide bollen even naar Civer in Den Haag gereden, en daar bleek inderdaad dat er één bol helemaal leeg was. De andere was best goed: nog 30 bar ipv 40. We hebben beide bollen weer op druk gebracht. Beide bollen effe op lekkage gecontroleerd, en ja hoor, de bol die leeg was bleek te lekken. Precies op de schroefdraad van de beide helften van de veerbol kwamen er belletjes Shocked .....

Bol weer leeg laten lopen, en de bol uit elkaar gehaald. Het membraam bleek nog prima te zijn, de lekkage leek daar niet van te komen… Toch maar een nieuw membraam gemonteerd, bol weer inelkaar geschroefd en op druk gebracht. Probleem opgelost! Very Happy Very Happy

Morgen de beide bollen weer op de auto monteren, en dan zondag naar Walter om de waterpomp lekkage op te lossen en de koppen na te trekken.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-07-2006

Gepost: 12 juni 2008 01:57 AM
  [ # 395 ]

hoi Waterman, als je zin hebt in een bescheiden omweg via Brussel, dan ben je van harte welkom Smile

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 12 juni 2008 02:00 AM
  [ # 396 ]

Thanxx kawa-man Wink

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 12 juni 2008 02:23 AM
  [ # 397 ]

Goed bezig! Ging de bol makkelijk uit elkaar? Had je daar gereedschap voor?

Citroen!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 12 juni 2008 12:15 PM
  [ # 398 ]
DriverD schreef:

Goed bezig! Ging de bol makkelijk uit elkaar? Had je daar gereedschap voor?

Een hele goede bankschroef, en hele grote waterpomptang, een hele grote kettingtang én een luchtbeitel Laughing 

Appeltje, eitje Cool

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
U-Niek
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1069
Geregistreerd: 23-10-2007

Gepost: 19 juni 2008 01:53 AM
  [ # 399 ]

Wat is eigenlijk beter bestaande bollen controleren dan wel reviseren of gewoon ruilbollen halen bij chyparse of de Franse club o.i.d. ?

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 19 juni 2008 11:39 AM
  [ # 400 ]
U-Niek schreef:

Wat is eigenlijk beter bestaande bollen controleren dan wel reviseren of gewoon ruilbollen halen bij chyparse of de Franse club o.i.d. ?

Als je het zelf doet weet je het zeker….Bollen uitelkaar, nieuwe membranen ( die je weer bij chyparse haalt) en vullen.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2470
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 19 juni 2008 12:56 PM
  [ # 401 ]

ik heb deze keer mijn bollen bij chyparse gaan halen. Maar volgende keer komen ze van bij citrotech… mijn vooraadbol komt daarvan en die is prachtig in de perfecte kleur groen gespoten die van chyparse zijn maar een flauw afkooksel daarvan….dus ik zou ze laten reviseren bij citrotech!

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 19 juni 2008 01:00 PM
  [ # 402 ]
bxsport schreef:

ik heb deze keer mijn bollen bij chyparse gaan halen. Maar volgende keer komen ze van bij citrotech… mijn vooraadbol komt daarvan en die is prachtig in de perfecte kleur groen gespoten die van chyparse zijn maar een flauw afkooksel daarvan….dus ik zou ze laten reviseren bij citrotech!

alleen voor de kleur? huh? citroen heeft door de jaren heen ook verschillende tinten groen gebruikt…  Rolling Eyes

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 19 juni 2008 02:43 PM
  [ # 403 ]
U-Niek schreef:

Wat is eigenlijk beter bestaande bollen controleren dan wel reviseren of gewoon ruilbollen halen bij chyparse of de Franse club o.i.d. ?

Als je zeker weet dat je originele SM bollen hebt op je wagen, dan kies ik er voor om die te (laten) reviseren.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2470
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 19 juni 2008 03:51 PM
  [ # 404 ]

ja bij citrotech zijn ze glanzend met satijnlak gespoten bij chyparse niet…

best mooi als je de kap open trekt…(weet wel niet of dat origineel is ma best mooi)

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
U-Niek
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1069
Geregistreerd: 23-10-2007

Gepost: 19 juni 2008 04:54 PM
  [ # 405 ]

UUHHH Nee, Ik weet niet of het originele bollen zijn ???????

Beterft de kleur groen (AC 502) die heb ik laten maken, Die komt dus totaal niet overeen met de kleur van mijn voorraadvat, stuurhuis en bollen. Ik heb er zo’n 15 % geel aan toegevoegd. Ik moet zeggen dat ik er best tevreden over ben. Als ik goed begrijp zijn er diverse onderdelen leveranciers die er veschillende tinten groen op na houden.

Profiel  
 
 
27 van de 194
« Eerste  < Vorige 25 26 27 28 29 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook