Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Wanneer krijg je de wagen? De eerste drie weken vanaf nu zit ik onder de Caribische zon, daarna steek ik even alle tijd in mijn HY, en daarna ben je van harte welkom!
GeraldDSuper schreef:De Breaks zijn i.t.t. de Berlines bij Heuliez in elkaar gezet. Citroën zal wel een aanbesteding hebben uitgeschreven, waarbij Heuliez het goedkoopste was.
Aha, het is dus een typische break kwaal, bij de berlines is het mij namelijk nooit opgevallen.
Hoi Jos,
Voor dat laswerk zou je eens met je Xant naar de mannen van Duckservice Gildenhaus kunnen gaan. Prima gasten (ken ze goed)
Misschien dat zij het lasapparaat ff ter hand willen nemen om je scharnier te fixen?
Voor een trekhaak kan je ff bij Westerhof kunnen gaan kijken.
Ik weet dat daar Xantia’s (ook break) liggen. Of er nog een haak aan zit?
Daar lette ik niet op natuurlijk. Mijn (ex) Xant had een haak.
Kijk maar es , anders weet ik misschien nog wel wat anders m.b.t scharnier
Groet
Gildehaus heeft zaterdag misschien tijd en misschien niet. Omdat ik eigenlijk de deur het liefste meteen laat lassen als ik hem ophaal uit Eindhoven, ben ik ook wel in nog voor een alternatief.
Jos van der Voort
Duckservice had afgelopen zaterdag geen tijd dus een ander (goed en betaalbaar) alternatioef hier in de regio is prima!
Jos van der Voort
Iemand nog suggesties voor een bedrijf hier in de regio (Enschede, Hengelo, Haaksbergen, etc.) die mijn deur kan lassen?
Jos van der Voort