Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Je hebt een vork nodig om de kogel tegen te houden tegen draaien en om hem uit het naafstuk te slaan.
Nieuwe kogel en rubber monteren, zijn niet duur.
‘Spirit of avant-garde’
Het lijstje werd langer en langer….
- Aandrijfassen
- Koppeling
- Draagarmen
- Stuurkogels, spoorstangkogels
- Remschijven en blokken
- Distributieset
- krukaskeerringen beide zijden
- Tankontluchting, benzineslangen
- Remleidingen voor en achter
- Achterdemper
- Radiateur
- Front lassen
- Uitlijnen
- Accu
- APK
En dan vergeet ik vast nog wat. Deze ax vroeg gewoon om een forse investering. Meer dan het mij waard is. De Mistral is dus vandaag uitgeschreven, ik heb genoten van het laatste ritje. Het waaide lekker door en 60 km/h leek wel 160 km/h en ondanks de voorzichtige bochten was ik zowaar een beetje bang dat ie om zou vallen.
Zo zag dat er dus uit:
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
zow .. ik dacht dat je hem op zou knappen :O
Hij is toch aardig opgeknapt?
Bovengenoemde reden, en er is altijd nog een uitvoering van de Ax die me meer aanspreekt, liefst in een bijzondere kleur, weinig gelopen etc. Daarvoor kreeg ik laatst een gouden tip en morgen ga ik kijken, de ax-story wordt wellicht vervolgd hier.
Al is de 205 met afstand de fijnste stuurauto die ik gehad heb, dus die blijft zeker. Maar daar zal ik hier niet verder op ingaan .
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Ik wil wel foto’s zien van de 205 hoor?
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004