SAMBXSPORT schreef:Als ik em verwijder zit ik zowiezo met vieze lijmplekken vrees ik.
Sam
Dan heb je nog geluk! Hoevaak dat soort dingen tegenwoordig wel niet gewoon geschroefd worden…..
tsja… smaken verschillen he ? ik ben blij dat, dat casette spul aan de bestuurderskant zit mooi weggewerkt nl.
gti_styling84 schreef:tsja… smaken verschillen he ? ik ben blij dat, dat casette spul aan de bestuurderskant zit mooi weggewerkt nl.
Smaken verschillen idd, en nog maar goed ook, anders zouden we allemaal met een witte type 2 BX rijden, hehehe
SAMBXSPORT schreef:gti_styling84 schreef:tsja… smaken verschillen he ? ik ben blij dat, dat casette spul aan de bestuurderskant zit mooi weggewerkt nl.
Smaken verschillen idd, en nog maar goed ook, anders zouden we allemaal met een witte type 2 BX rijden, hehehe
Type 2 : Daar rij ik niet in hoor als je dat bedoeld… kheb een BX Cannes type 3
Ooooh, meneer is een kenner, hehe Nooit geweten dat je een Cannes had Doe maar lekker voort zo met de BX, niet echt helemaal mijn ding de nieuwe type’s BX, maar we gaan onderling toch geen type-oorlog voeren he
Ooooh, meneer is een kenner, hehe Nooit geweten dat je een Cannes had Doe maar lekker voort zo met de BX, niet echt helemaal mijn ding de nieuwe type’s BX, maar we gaan onderling toch geen type-oorlog voeren he
Ik maak geen oorlog hoor ik corrigeer je alleen maar… ik vind juist type 1 bxen helemaal niks… maarja zo smaken verschillen even goede vrienden
Even goeie vrienden, hehe Zolang we met z’n allen geen Opel Astra 17DTI gaan rijden zitten we goed in deze wereld.
Oorlogje zou anders wel leuk zijn ... maar dan eerder onder de naam ‘gezonde discussie’
hehe
Re: !!
M&M schreef:
Scheidsrechter nodig
we ‘vechten’ het wel als volwassen mensen onder mekaar uit, toch bedankt voor de tussenkomst ... of wil je mee oorlogje spelen?
Re: !!
Hoi hoi,
vandaag m’n nieuwe bumpers opgehaald. Binnekort helemaal schoonmaken en dan kunnen ze naar de garage voor het spuitwerk
Groets Sam
http://img.photobucket.com/albums/v654/bxsport/BX 16RS/HPIM5996.jpg
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
het eerste type bx had toch zon klein bumperlipje onder de voorbumper die zie ik hier niet opzitten
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
ziet er nog als nieuw uit klasse!
citroenbxcx schreef:het eerste type bx had toch zon klein bumperlipje onder de voorbumper die zie ik hier niet opzitten
Oh jawel, kijk maar es goed
Sep schreef:ziet er nog als nieuw uit klasse!
Dankje
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
oja nu zag ik het maar laat je ze in de kleur van de auto spuiten
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000