Van het w-end zat ik zo eens te denken dat de eerste eigenaar van mijn ZX er niet goed, maar ook niet slecht voor heeft gezorgd. Ik kocht de ZX vijf jaar geleden toen er net 60.000 op de teller stond van de eerste eigenaar. We zijn vier keer heen en weer geweest naar Scandinavië met het autootje, en behalve het probleem waardoor ik hier op het forum terecht ben gekomen, heb ik niets noemenswaardigs gehad met de ZX. (ow ja, de blanke lak op mijn dak laat los )
Maar ik vroeg me dus af hoe dat met andere ZX rijders zit. Ben je de eerste, of de tweede, of de derde, of misschien wel de vierde of de vijfde eigenaar van je ZX..
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Re: De hoeveelste eigenaar van je ZX
Red schreef:Van het w-end zat ik zo eens te denken dat de eerste eigenaar van mijn ZX er niet goed, maar ook niet slecht voor heeft gezorgd. Ik kocht de ZX vijf jaar geleden toen er net 60.000 op de teller stond van de eerste eigenaar. We zijn vier keer heen en weer geweest naar Scandinavië met het autootje, en behalve het probleem waardoor ik hier op het forum terecht ben gekomen, heb ik niets noemenswaardigs gehad met de ZX. (ow ja, de blanke lak op mijn dak laat los )
Maar ik vroeg me dus af hoe dat met andere ZX rijders zit. Ben je de eerste, of de tweede, of de derde, of misschien wel de vierde of de vijfde eigenaar van je ZX..
van de meeste zx zul je dit toch echt niet kunnen nagaan, mits de auto al die tijd in onderhoud is geweest bij dealers.
Voor mijn ZX kan ik alleen maar beoordelen dat ik minimaal de 4e eigenaar ben, al ligt het gemiddeld aantal gebruikers van een 16V misschien hoger dan een reflex 1.4…
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Ik ben nu 3e eigenaar.Het aankoopsbewijs +boekjes en onderhoud heb ik in bezit.De auto komt oorspronkelijk uit Den Haag en is toen naar Friesland gegaan voor de 2e eigenaar.Deze heeft hem een aantal jaar gehad,en nu rij ik er al 3,5 jaar in (met veel plezier )
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
ik weet het niet.. te veel om op te noemen denk ik