Geacht forum.
Het moet mij van het hart dat ik enige twijfel heb bij het bekijken van de ledenlijst. Regelmatig worden er nieuwe records gebroken v.w.b.het aantal geregistreerde leden. Dit is niet met de werkelijkheid verbonden want er zijn genoeg leden te vinden die nog nooit een bericht hebben gepost. De lijst dient dan ook m.i. regelmatig geschoond te worden.
Kijk zelf maar op de lijst, er staan er genoeg met een 0 achter de naam.
Ikzelf behoor daar ook toe maar dan onder een andere naam.
Bij mijn eerste registratie onder de naam “furore” had ik een puntje vergeten in mijn EMail adres en daardoor heb ik nooit de mail ontvangen om mijn registratie te bevestigen. Vervolgens log je opnieuw in maar dan word je nickname niet meer geaccepteerd omdat ‘ie al in gebruik zou zijn. Dan kies je er maar voor om opnieuw en onder een andere naam te registreren en aldus geschiedde.
Ik ga nu als “arhnic” door het leven op het forum maar zie dat in de ledenlijst nog steeds op dezelfde datum “furore” is ingeschreven.
Daar staat onder andere ook bij dat er nog 0 berichten zijn ontvangen van “furore” en dat is geen wonder.
Verder in de lijst kijkend zie je al gauw dat er veel “leden” met 0 berichten zijn en die is mogelijk hetzelfde overkomen.
Ik stel derhalve voor om de lijst van tijd tot tijd te schonen van deze 0 berichten leden waardoor er een zuiverder beeld van het ledenbestand onstaat. Met vriendelijke groet!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
je kan natuurlijk als er iets mis gaat met je registratie even contact opnemen met mij.
ik had vrij simpel je registratie zoals je hem in eerste instantie wilde kunnen realiseren nu vervuil je dus het geregistrerde gebruikers bestand door nog maar een gebruiker aan te maken.
verder is het lastig om zomaar elke gebruiker die nog nooit gepost heeft weg te halen. want er zijn ook zat mensen onder die gewoonweg alleen maar lezen en nooit posten ( echt waar, ze bestaan ! )
daarbij komt dat ik niet echt de behoefte voel om die lijst te schonen. zolang ze erin staan gaan ze ook gezellig mee in de nieuwsbrief die ik zo af en toe stuur
het gaat bij vele forum zo. je kan wel een dingetje maken dat een gebruiker, na waarschuwing, weggehaald word als ze een bepaalde tijd niets gepost hebben, maar ik zie niet in waarom ik gebruikers moet verplichten wat te posten.