2 van de 2
 < Vorige 1 2

Rarara…
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27933

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 juni 2008 05:57 PM
  [ # 16 ]

Deze auto’s zie ik voor meer als 7.000 euro voorbij komen, en zijn zeer moeilijk te vinden.

Zo’n auto opnieuw gespoten en nieuwe uitlaat zal voor liefhebbers toch wel wat waard zijn om er wat geld voor neer te leggen.
De km stand is er ook naar om er wat meer voor te betalen Wink

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 29 juni 2008 06:22 PM
  [ # 17 ]

Deze reacties was ik al bang voor… Een ieder die zich geroepen voelt de dame te redden mag een pb sturen hoor…
Maar ik heb haar gekocht om te slopen en daar is deze auto ideaal voor zoals het er nu uitziet..
Ps. tot 5 juli gebeurt er nog helemaal niets met de dame en dan is er in Heusden weer een bijeenkomst, wat sleutelen, wat eten ed. Dus wie wil komen is welkom…

Xsara Coupe

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 29 juni 2008 06:23 PM
  [ # 18 ]

Marco sloopt nou eenmaal graag auto’s die nog erg goed zijn, maar een klein krasje hebben en een stempel missen in het onderhoudsboekje. Dan kun je er tenslotte niks meer mee…

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 juni 2008 06:35 PM
  [ # 19 ]
Harm schreef:

Marco sloopt nou eenmaal graag auto’s die nog erg goed zijn, maar een klein krasje hebben en een stempel missen in het onderhoudsboekje. Dan kun je er tenslotte niks meer mee…

Dat zijn wel erg veel gebreken ineen hoor harm Shocked  Die laat ik liever staan Wink

Laughing  Laughing  Laughing  Laughing  Laughing

Xsara Coupe

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 29 juni 2008 09:28 PM
  [ # 20 ]

Ik ga straks naar heusden, even wat goeie plaatjes van het geheel schieten. Gister waren we na om 7 weg gereden te zijn (voor velen dus 5 uur op) om 2 uur pas weer thuis… Geen echte tijd om nog rustig plaatjes te gaan schieten Very Happy

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 30 juni 2008 12:55 AM
  [ # 21 ]

Hoewel verwacht, blijf ik me verbazen over de “niet slopen” reacties.

Ook in het BX deel kom je ze steeds tegen als iemand van een bx afwil en van plan is de wagen naar de sloop te brengen. Slopen mag van niemand maar er is ook niemand die dan die bx wil overnemen…

Hetzelfde bij de xm… niemand wil dat er gesloopt word, maar er is ook niemand bereid om een smak geld neer te leggen om de wagen weer helemaal perfect te maken. Doet iemand anders het, dan is er weer bijna niemand bereid een bedrag van meer dan 7000 euro te betalen voor een xm…

huh

Ik heb de auto nog niet zelf kunnen bekijken maar wel inmiddels de info gekregen.  Als er echt een volledige respray nodig is kost dat afgezien van het spuiten, een kist met geld aan onderdelen.
Rubbers die eraf moeten en nieuw gemonteerd moeten worden, boutje hier, koppelingetje daar, bolletje zus & riempje zo…

Daarnaast…. het is over het algemeen best wel druk als er een xm gesloopt word in Heusden… Zelfs de lokale snackbar belde laatst wanneer er weer een de pineut was… Dan kon hij rekening houden met de inkoop van dellen en 1 broodje gezond Cool

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 02 juli 2008 03:19 AM
  [ # 22 ]
gompy58 schreef:

Hoewel verwacht, blijf ik me verbazen over de “niet slopen” reacties.

Ook in het BX deel kom je ze steeds tegen als iemand van een bx afwil en van plan is de wagen naar de sloop te brengen. Slopen mag van niemand maar er is ook niemand die dan die bx wil overnemen…

Hetzelfde bij de xm… niemand wil dat er gesloopt word, maar er is ook niemand bereid om een smak geld neer te leggen om de wagen weer helemaal perfect te maken. Doet iemand anders het, dan is er weer bijna niemand bereid een bedrag van meer dan 7000 euro te betalen voor een xm…

huh

Ik heb de auto nog niet zelf kunnen bekijken maar wel inmiddels de info gekregen.  Als er echt een volledige respray nodig is kost dat afgezien van het spuiten, een kist met geld aan onderdelen.
Rubbers die eraf moeten en nieuw gemonteerd moeten worden, boutje hier, koppelingetje daar, bolletje zus & riempje zo…

Daarnaast…. het is over het algemeen best wel druk als er een xm gesloopt word in Heusden… Zelfs de lokale snackbar belde laatst wanneer er weer een de pineut was… Dan kon hij rekening houden met de inkoop van dellen en 1 broodje gezond Cool

hahahha ja… dat is zeik punt nr 1 in bx gedeelte.. terwijl er 10 keer zoveel over de weg zeilde..

ps. appels en peren kun je ook niet vergelijken Laughing

Profiel  

Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6330

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 02 juli 2008 03:34 AM
  [ # 23 ]

All-in kost het 5 a 6 duizend euro om deze auto op nederlands kenteken en cosmetisch en technisch in orde te brengen. Dat is dus te veel geld voor een lijk als dit.

Bovendien was Marco op zoek naar een zo identiek mogelijk sloper voor zijn eigen ES9J4, dat is deze auto.

De gedachte ‘er staan weinig kilometers op de teller en het is een late XM dus is het de moeite waard hem op te knappen’ slaat natuurlijk als een tang op een varken.

Laat iedereen die kritiek heeft op een besluit tot sloop lekker zelf een krot gaan halen en dat opknappen, dat is een nuttigere tijdsbesteding.

Groet,

L

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 02 juli 2008 09:41 AM
  [ # 24 ]

Precies, ik heb hier nu een ZX die ik aan het slopen ben, niemand wou hem en de kosten voor opmaak zijn meer dan de waarde van de auto.

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 02 juli 2008 06:28 PM
  [ # 25 ]

Mooi dat we het allemaal eens zijn! De auto gaat uit elkaar. Zoals lucas zei heb ik een optelsommetje gemaakt. Dit komt rond de 7000 euro uit. Ik wil hem er zelf niet bij om mee te rijden en dan heb je een auto waar ik ontzettend veel geld in moet stoppen (uren zitten nog niet in die 7000) waar geen historie van bekend is en die niemand particulier koopt voor een leuke prijs… Gewoon geen optie dus!

Xsara Coupe

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook