hallo, ik heb een probleem met mijn alarm
de hoorn doet het niet als het alarm afgaat, soms produceert hij wel een tikkend geluid maar dat is dan ook alles!
daarnaast gaat mijn alarm ook niet af als ik mijn wagen open zonder afstandbediening, terwijl deze dat wel zou moeten doen!
pas als ik de sleutel in het contact doe gaan mijn lampen knipperen, maar zonder sirene dus…
iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? :O
groeten ,maarten
it never gets any easier!
onder je motorkap links achter je koplamp zit een contactschakelaar.Deze moet je met je contactsleutel omdraaien,als het goed is staat er ook on en off op.Dit zorgt ervoor dat je sirene aan of uit staat.
Kijk anders ook ff in het zx topic,daar staat genoeg over geschreven
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Totaal aantal Berichten: 220
- ID/DS Dspecial
In dat kastje van de sirene zit ook een backup accu voor als de accu los gekoppeld wordt dan gaat ie ook loeien
ik denk dat die accupak overleden is dan krijg je ook dat tikkend geluid
bij sommigen kun je de accupak wisselen bij jou weet ik het zo niet
Succes
Greetz Martijn
peije1979 schreef:onder je motorkap links achter je koplamp zit een contactschakelaar.Deze moet je met je contactsleutel omdraaien,als het goed is staat er ook on en off op.Dit zorgt ervoor dat je sirene aan of uit staat.
Kijk anders ook ff in het zx topic,daar staat genoeg over geschreven
ja, heb al 6 weken een tennisarm van die schakelaar, zo vaak heb ik die al geprobeerd… zelfs al doorgemeten, daar ligt het niet aan…
op het zx-forum kan ik er trouwens niks over vinden :O
maar toch bedankt!
C5V6-CXGTITURBO2 schreef:In dat kastje van de sirene zit ook een backup accu voor als de accu los gekoppeld wordt dan gaat ie ook loeien
ik denk dat die accupak overleden is dan krijg je ook dat tikkend geluid
bij sommigen kun je de accupak wisselen bij jou weet ik het zo niet
Succes
goede tip, ga ik ff checken van vrijdag! bedankt!