Hallo,
a.s. zaterdag ga ik op vakantie en moet nog een set dakdragers hebben voor mijn BX Chic.
- heeft iemand in de buurt van Enschede die dingen in zijn schuur liggen en wil ze verkopen?
- iemand een tip voor een goede betaalbare oplossing? (universele dakdragers scoren bij Halfords?)
Thanks!
RobRob
nu: BX TGi Biarritz K6
ex: BX Chic
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ik heb nog een set in nieuwstaat liggen, als je me 2 kratjes bier geeft mag je ze hebben, maar ze liggen dan wel in Roermond. Mocht je naar Frankrijk gaan dan kom je hier natuurlijk wel ongeveer langs, dan is alleen het eerste stuk (hoogst) oncomfortabel
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
haha! dank voor je aanbod! Ik zal het in mijn achterhoofd houden.
ik ga inderdaad naar la france…
nog iemand anders, die iets dichterbij woont?
Ik heb er nog wel 2 liggen.
Maar ja…..
In de buurt van Rotterdam/Gouda.
Heb je ook al even op MP gekeken?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
yeps, MP heb ik gecheckt… vrijwel niets te vinden. Of de gasten reageren niet via email / telnummr.
iemand ervaring met universele dakdragers?
De kans dat die passen op een BX zonder je dak te beschadigen lijkt me vrij gering; er zit een speciaal rubberblok onder de BX-dakdrager om het gewicht goed te verdelen. Dat lukt niet zo goed zonder dat blok.
Ik heb helaas niks meer voor je in mijn stalling liggen, die zou vlakbij Enschede geweest zijn - maar daar heb je dus niks aan.
Ich bin ein Breaker
je kunt niks anders op je bx zetten dan orginale dragers..
nou dat zeg ik nu wel.. dak dragers an een peugot 309 passen ook..
die dingen die aan 1 kant lopen..
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Da’s trouwens wel kort dag zeg. Je had de mijne mogen lenen, maar ja, Dordrecht he.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc