Erg goed bedacht en erg goed uitgevoerd
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
http://www.youtube.com/watch?v=1piuJzS7H-4
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Van het buzzybeeforum geplukt;
Problemen van diverse auto-merken passeren regelmatig de revue op forums. Zo heeft ieder merk zijn eigen, specifieke “problemen”. Kort samengevat:
[list]
Lamborghini Forum: Windgeruis bij 330 km/h, ik weet het niet meer
Audi A8 Forum: Waar kan ik mijn Rolex laten repareren?
Fiat Forum: Hallo? Ben ik hier de enige?
Mercedes C-klasse Forum: Mijn Mercedes is zondag bij het brood halen nat geworden - wat moet ik nu doen?
Mazda MX-5 Forum: Zo’n boerenpummel is met een Volkswagen Touareg over mijn auto heengereden.
Volkswagen Touareg Forum: Er zit een Mazda MX-5 klem onder mijn chassis. Hoe krijg ik ‘m los?
Renault Forum: OV-maandkaart te koop - auto is sneller dan verwacht teruggekomen uit de garage
Bentley Forum: Ik heb vandaag de asbak gebruikt. Hoe kan ik ‘m vervangen?
Porsche Cayenne Forum: Benzineverbruik minder dan 40 liter per 100 km. Motor defect?
Smart Forum: Motorblok van motorfiets ingebouwd. Eindelijk meer vermogen!
Camaro Forum: Mijn vriendin is met mijn broer en zijn vrouw naar bed gegaan. Hoe kan ik ze ombrengen? Ik heb al een strafblad en ga zeker niet weer de bajes in!
Mustang Forum: Zo’n idioot in een Civic heeft vandaag geprobeerd me in te halen
Civic Forum: Zo’n idioot in een Mustang heeft vandaag geprobeerd me in te halen
Honda Accord Forum: Ik krijg mama’s auto. Zoek goedkope 18” velgen
Volkswagen Bora Forum: Ik ben kwaad. Iedereen denkt dat ik een Golf met rugzak heb
Opel Forum: Mijn Corsa heeft geen roest! ECHT WAAR! (verwijderd door moderator)
Mazda MX-5 Forum: Mag ik als man in een vrouwenauto rijden?
Lexus Forum: Waar vind ik achterlichten in Volkswagen-stijl?
BMW M3 Forum: Waar kan ik Golf III buitenspiegels aankomen?
Dodge Viper Forum: Er zit een Smart klem in mijn luchtinlaat. Hoe krijg ik ‘m er weer eruit?
Seat Marbella Forum: Ik kon vandaag een vrachtwagen bijhouden!
Trabant Forum: Ik ben nieuw hier. Waar bouw ik de brandstofpomp in?
Trabant Forum: Ik heb een Mercedes-motor ingebouwd, nu loopt hij, loopt hij niet, loopt hij, loopt hij niet…
(Antwoord van Mercedes: U heeft een ruitenwissermotor ingebouwd. Van intervalstand op stand 1 zetten).[/list:u]
Verkocht, helaas schade gereden!
Totaal aantal Berichten: 27934
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Jammer dat er niet 1 van Citroën tussen staat.
Had iets kunnen zijn in de trant van:
Ik ben nieuw hier, gister een Citroën gekocht toen ik vanmorgen uit het raam keek lag de auto op de grond Er lag ook een plas olie naast
2cv-forum: Ik zie meer door de vloer van mijn auto dan door de ramen. Hoe maak ik mijn ramen schoon ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Een rijke directeur van een groot bedrijf, die alles had wat zijn hartje begeerde, liep op een zondagochtend door het bos. Opeens hoorde hij: “Help!! Help!!” Hij keek om zich heen maar zag niets bijzonders, tot hij omhoog keek en een kabouter aan zijn bretels in een boom zag hangen. “Mijnheer,” riep de kabouter, “kunt u mij bevrijden?” “Jawel.” zei de man en bevrijdde de kabouter. Eenmaal op de vaste grond zei de kabouter tegen de man: “Ik ben een kabouter en heb toverkracht. Omdat u mij bevrijd heeft mag u een wens doen. Nou, dacht de man dat doe ik. Hij zei tegen de kabouter: “Kan jij mij dan een keer een zorgeloos weekend geven waarin ik gewoon een lekker simpel leven heb met alles erop en eraan?” “Jawel.” zei de kabouter en zo gezegd, zo gedaan: De directeur kreeg waar hij om gevraagd had en had het weekend van zijn leven. Toen hij na dat weekend weer in zijn alledaagse doen teruggekeerd was bleef hij aan dat fijne weekend en de kabouter denken. Op een dag dacht hij: ik ga die kabouter zoeken, want ik wil voor altijd zo’n leven als in dat weekend. Nadat de man een tijdje in het bos naar de kabouter aan het zoeken was vond hij hem en stelde zijn brandende vraag. Waaropp de kabouter antwoordde: “Dat kan ik zeker voor u doen mijnheer, maar er kleeft 1 groot nadeel aan.” “En? Wat is dat dan?” vroeg de man. De kabouter antwoordde: “U zult vanaf nu 1 keer in de maand ongesteld zijn.”
Handige jongen met drie hamers
Niet zo’n humor voor USA-liefhebbers, maar ik vond dit eigenlijk wel om te lachen: 5 minuten lang lastige vragen voor Amerikanen…. .
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Niet zo’n humor voor USA-liefhebbers, maar ik vond dit eigenlijk wel om te lachen: 5 minuten lang lastige vragen voor Amerikanen…. .
Niet zo’n humor voor UK-lovers, maar ik vond dit ook wel om te lachen: 3 minuten lang lastige vragen voor Britten…. .
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Aha, maar daar zag ik toch minstens 2 goede antwoorden (de allerlaatste meegerekend). Dat is een veeeeel betere score dan de Amerikanen.
PS: XBXG heeft in de UK gewoond.
Ami 8 Club (1970)
Twee belgen op vakantie in oostenrijk wilden graag een echo horen in de bergen. Bij het plaatselijke café onderaan de berg werd hen verteld dat ze dat het best konden roepen of schieten. Ze klommen tot een hoogte van 2000 meter en overlegden: Zullen we roepen, of zullen we schieten? Ze besloten te schieten en luisterden, maar hoorden geen echo. Ze besloten het hogerop nog eens te proberen en weer overlegden ze te roepen, of te schieten. Weer werd besloten te schieten en weer hoorden ze daarna geen echo. We proberen het nog één keer op 3000 meter, was hun besluit. De vraag was weer: zullen we roepen, of zullen we schieten? De schutter antwoorde: “Laten we nu maar roepen, want ik heb geen pijlen meer.”
tja die strenge wapenwet hé.
@ XBXG : Niet zo’n humor voor UK-lovers stond er toch.